Největší česká fansite o hře Call of Duty: Modern Warfare 2 - novinky, návody a další

MW2.cz O hře Galerie Downloady

Další videa - samotná prezentace + gameplay z mapy Afghan a Favela

Davis - Čtvrtek 17. 9. 2009, 7:19 | 159 komentářů

Po včerejším nášupu gameplay videí, tu dnes máme další záběry a to z prezentace (2 videa), dále mapa Afghan na módu Team Deathmatch (2 videa) a nakonec si dopřejeme mód Demolition v mapě Favela (3 videa – včera jste mohli na této mapě vidět 5 videí na módu Capture the Flag). Tak jdeme na to…

Záběry z prezentačky – část 1

Záběry z prezentačky – část 2

Následují dvě videa z hraní mapy Afghan, kde se hraje všem známý mód Team Deathmatch.

Afghan – Team Deathmatch – část 1

Afghan – Team Deathmatch – část 2

A nakonec nám zbyla mapa Favela s módem Demolition.

Favela – Demolition – část 1

Favela – Demolition – část 2

Favela – Demolition – část 3


Komentare

Přidej komentář

Dodržujte prosím pravidla komentářů!

Text:


Smajlíci: Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|

!S!WCRTESTINPUT000000!E!

Neděle 5. 2. 2012, 14:21 | reagovat

!S!WCRTESTTEXTAREA000001!E!

fKrBoidGuvxJl

Sobota 21. 5. 2011, 9:05 | reagovat

ThatÂ’s not just logic. ThatÂ’s rellay sensible.

davidak

Neděle 13. 12. 2009, 8:54 | reagovat

ja pri ruciji ze jeto dobra hra a hodne lepsi nes 4

jakubas

Pondělí 28. 9. 2009, 13:54 | reagovat

jáááááááááááááááá taky ale single player :-D :-D

HeR:o)deS

Pondělí 28. 9. 2009, 13:14 | reagovat

JÁ UŽ TO CHCI HRÁÁÁÁT!!!

Lucaso

Pondělí 21. 9. 2009, 19:34 | reagovat

Jí bych řekl že do toho speecial ops vytvoří hráči několik módů a něco jako NZ tam bude urcite ;-)

epsn

Pondělí 21. 9. 2009, 19:32 | reagovat

co všichni vidíte na tom special ops? dyť to sou prachobyčejný mise..... pochybuju že zábavou to bude lepší než NZ :-?

josef

Pondělí 21. 9. 2009, 19:23 | reagovat

ahele nevite kdy vyjde beta nebo demo uz mito leze na nervi xD

josef

Pondělí 21. 9. 2009, 19:22 | reagovat

a jeste kdyby neco kalach mozna vydrzi ale trefite s nim na 100 metru prd! musel by být tunenej kdybyste reklu a 74 tak s vama souhlasim ale sou i lepsi zbrane!!!

josef

Pondělí 21. 9. 2009, 19:20 | reagovat

VYDRZELA !!COLT COMANDO JE JAKO KALAch jezisi a uz klid tyvoe ! m4 colt comando proste! :-D 8-) ;-) :-)

adamn

Pondělí 21. 9. 2009, 18:00 | reagovat

jj AK je velmi odolna zbran,preto to aj maju niektory vojaci,ved keby sa plazily po mociary tak ina zbran by to nevidrzala :-D

petros

Pondělí 21. 9. 2009, 16:05 | reagovat

@Type:pravda pravda @josef: a v dzungli bych bral AKcko jelikoz by opravdu vydrzelo o zbranich vim jen to co si prectu v realu sem drzel jeno glocka a vduchovku :-D :-D :-D ale co vim AK vydrzi hodne

Type

Pondělí 21. 9. 2009, 10:07 | reagovat

@mijunior: No, já se bavil o skutečné M21 :-D Jsou to ale blbci, že v uspěchaným CoD2 už nebyla možnost změnit režim střelby a ani v CoD4 nepřibyla :-(

josef

Pondělí 21. 9. 2009, 6:10 | reagovat

@jumpEEEr: m14s optikou = m21 jakty řikáš kravina! :-D

mijunior

Neděle 20. 9. 2009, 22:34 | reagovat

Jenze M14 ve hre primarne strili jednotlivymi ranami a to u AK47 nastavit nejde. CoD system prepinani rezimu strelby bohuzel nezna. Takze by to nemelo valny smysl.

mijunior

Neděle 20. 9. 2009, 22:30 | reagovat

Pak nezbyva nez doufat ze se jeste kategorie sniperek rozroste. Zatim je to dost smutny pohled. :-(

jumpEEEr

Neděle 20. 9. 2009, 22:02 | reagovat

@mijunior:podle mě pude maximálně AGOC…jako kdyby šla optika na M14..tak by s největší pravděpodobností šla třeba i na AK…a to je trochu kravina.

mijunior

Neděle 20. 9. 2009, 21:35 | reagovat

Vim ale tady ta vytunena M14 podle vseho nebude zarazena mezi odstrelovacky ale kdyby na ni sla dat optika a ne jen kolimator mohl byt se vyhnout zatim vcelku trapnemu vyberu sniperek. :-D

jumpEEEr

Neděle 20. 9. 2009, 21:30 | reagovat

@mijunior:M14 s optikou=M21

mijunior

Neděle 20. 9. 2009, 21:27 | reagovat

Nemel jsi spis na mysli samonabijeci? Odstrelovaca davky to nejde prilis dohromady.Ony oba systemy nabijeni odstelovacich pusek maji sve klady i zapory. Jsem zvedavy na tu vytunenou M14 zda na ni pujde umistit optika nebo jen kolimator?! Ze sniperek ktere jsou zatim uvedeny v seznamu odvareny nejsem. Mohla by zde byt M110 podle nejakeho rozboru na youtube ji mel Soap v te ukazce na letisti. :-D

Type

Neděle 20. 9. 2009, 21:16 | reagovat

*vyráběnou

Type

Neděle 20. 9. 2009, 21:15 | reagovat

Taky má přesněji varáběnou hlaveň ;-)

Type

Neděle 20. 9. 2009, 21:12 | reagovat

@mijunior: Proč by ne? :-) Je to jen M14 s optikou ;-) Je pravda, že některý mají oddělanej přepínač, ale dávkou střílet můžou.

mijunior

Neděle 20. 9. 2009, 21:10 | reagovat

@Type: Nechtel jsi nahodou rict neco jineho? 8-)M21 nestrili davkou.

Type

Neděle 20. 9. 2009, 20:48 | reagovat

Když by po tobě šlo 10 týpků s AKčkama a ty bys zpocenej ležel v hejkalovi a měl po každým výstřelu natahovat :-? Když už sniperku, tak M21 – ta střílí dávkou ;-)

josef

Neděle 20. 9. 2009, 20:40 | reagovat

hraju soft vim co ríkam ! 8-)

Type

Neděle 20. 9. 2009, 20:23 | reagovat

@josef: V džungli by se ti spíš hodilo něco, co střílí dávkou. L96 nemá závit pro tlumič a v hejkalu by ses tam upekl :-P :-D

josef

Neděle 20. 9. 2009, 0:24 | reagovat

být někde v dzungli tak beru vodstřelovačku l96a1 + tlumič hejkal a nazdar bazar xD :-D

davidbozz

Sobota 19. 9. 2009, 22:52 | reagovat

jo přesně tááák ;-) dejte new smajlíky :) a nějakýýho smajlíka a typ vojáka by nebyl špatnej :-) :-D

petros

Sobota 19. 9. 2009, 22:33 | reagovat

co se tyce smajlu zmena neuskodi :-) :-( ;-) :-D 8-O 8-) :-? :-x :-P :-|

petros

Sobota 19. 9. 2009, 22:31 | reagovat

podle me je srovnavani AK-47 a M4 dost divne kazda zbran ma neco malo do sebe jinak by se nevyrabela nebo nepouzivala AK toho vydrzi urcite vic ale je pravda ze taky vic kope M4 je delana spise do mestskych prostoru a ma hodne verzi ktere se tak trochu pouzivaji jako sniperky (tak trosicku :-D) byt u nas v ČR beru si urcite M4, byt nekde v dzungli beru AK-47.

LoooooL

Sobota 19. 9. 2009, 22:08 | reagovat

@jirka:tak to mi potom vysvetli prečo je to najvyrabanejsia a aj najpredavanejsia zbran sveta ma ju vecsina armad sveta a stale sa vyraba ;-) stale je to samopal s najvyssou kadenciou americani ked ju rozobrali tak nechapali ako nieco take jednoduche moze tak rychlo palit s takou velkou silou ;-)

Masada

Sobota 19. 9. 2009, 21:13 | reagovat

@jirka: AK47 může být ve vodě i pár dní a bude střílet. nejlepší zbraní světa je Magpul Masada 8-) SCAR je 2. nejlepší ;-) a vz.58 třetí 8-)

jirka

Sobota 19. 9. 2009, 20:08 | reagovat

josef xD tak to bych chtel vydet aby bylo AK-47 skladováno den ve vedo a jetse by fungovalo mozna ze i jo ale rozhodne není nejlepsí zbraní sveta mozná tak roku xD

adamn

Sobota 19. 9. 2009, 19:11 | reagovat

ja dufam ze tam bude luger aby som ta mohol zastrelit :d

jirka

Sobota 19. 9. 2009, 19:06 | reagovat

pro me je ale nekpeís M4 :-) a P80 doufam ze tam budou

adamn

Sobota 19. 9. 2009, 18:42 | reagovat

hups sorry,porusil som pravidlo č.2

adamn

Sobota 19. 9. 2009, 18:26 | reagovat

wow ty mas AK-47, to ta este nechitily :d

josef

Sobota 19. 9. 2009, 18:23 | reagovat

tyvole ve hre ne v realu!!! :-(

adamn

Sobota 19. 9. 2009, 18:22 | reagovat

na cs som mu dal headshot,ani si neprdol :d

adamn

Sobota 19. 9. 2009, 18:20 | reagovat

nahodou AK-47 je dobra zbran :-P

josef

Sobota 19. 9. 2009, 18:08 | reagovat

ak-47 kovo šrot :-D jo taková ak 74 toje jiný papáníčko xD

josef

Sobota 19. 9. 2009, 18:06 | reagovat

SHUT UP PUNK! xD proste ak 47 neni nejlepsi zbrani sveta nejhorsi na svetě videl sem videjko na youtube typek dal iracanovy ze zeme sebranyho kalacha a druhej amk sel si stoupnout na kopec ve vzdalenosti 120 meteru ten 2 amik vsticil nad sebe ceduly 1 amik rekl iracanovy at vystrely doty celdulky co mel nad hlavou a strelil mu do kolena !!! zanasi strasne ak 47-naprd! moc stara! 8-O

D.v

Sobota 19. 9. 2009, 16:45 | reagovat

Sper hra uz jsem jsi ji predobednal ;-)

BiShoP

Sobota 19. 9. 2009, 10:41 | reagovat

@NiS: xDDDD

Tomáš

Sobota 19. 9. 2009, 10:38 | reagovat

Samopal Vz. 58 ( Ve skutečnosti útočná puška ) Je přesnější,modernější a spolehlivější než AK-47. S AK-čkem budete rádi když trefíte šestimetrovou zed ze vzdálenosti 50 metrů ( Z vlastní zkušenosti :D )Kdežto sa¨vz. 58 a optikou si můžete hrát na snipera .

P.S. : A nemůžu se dočkat až MW2 vyjde :D :D

Izic

Sobota 19. 9. 2009, 10:34 | reagovat

Výjde betaverze této hry ?

Mac[PunkLamer]

Sobota 19. 9. 2009, 9:40 | reagovat

hadáte se esi je lepsi kalach vebo vz.58 a pritom vubec nevite… :-x

Mac[PunkLamer]

Sobota 19. 9. 2009, 9:38 | reagovat

to daboval 50 cent(fuuuj)

NiS

Sobota 19. 9. 2009, 8:47 | reagovat

u posledního v 1:18, to určitě daboval ten, co daboval Gaze

Martin

Sobota 19. 9. 2009, 1:52 | reagovat

Na gametrailers.com je nové Multiplayer Interview  :-)

mijunior

Sobota 19. 9. 2009, 0:03 | reagovat

Jedne veci jsem si pri tom mnozstvi videi nevsimnul,zrejme je to jen ceska specialita. Ja jim rikam kamzici,hraci kteri se po mape pohybuji tim stylem ze co kazdy druhy krok vyskoci do vysky. Prvni setkani s timto ukazem me zcela odbouralo,vzpomel jsem si na vecernicek s maxipsem Fikem,ten take takto poskakoval. :-D

PANHODNY

Pátek 18. 9. 2009, 23:47 | reagovat

@epsn:ale vz.58 je lepsi nez Ak-47

epsn

Pátek 18. 9. 2009, 22:20 | reagovat

@josef: přečti si pravidla pro komenty ;)

@Type: no tak jako máš na 1000% pravdu… tady nejde že kope to se dá vyřešit kompenzátorem nebo zručností ale deo to co vydrží.

a kalach je prohlášena za nejlepší a nejoblíbenější zbraň světa

Type

Pátek 18. 9. 2009, 22:10 | reagovat

Co já vím od Vyškováků, tak naši kluci a Amíci v Afghánistánu porovnávali spolehlivost M16 a vz.58. Třeba ten přejezd tankem – M16 na kusy, vz.58 v pohodě. Taky je na pár dní zahrabali do písku – M16 nefungovala, vz.58 v klidu střílela dál. 8-) Řekl bych, že AK by dopadlo podobně jako vzor 58, ale vz.58 je líp propracovaná :-P M4 je jen o trochu spolehlivější než starší M16. A v Iráku se jim to seká jak **** :-)

josef

Pátek 18. 9. 2009, 21:55 | reagovat

kdybys rekl 58. to bych stebou souhlasil ale kalach fuj! a neni to zbran sveta xD

josef

Pátek 18. 9. 2009, 21:53 | reagovat

sry mam tam chyby colt comando = m 4 polozili do bahna

josef

Pátek 18. 9. 2009, 21:52 | reagovat

NEPOTVRDI COL COMANDO % M4 POLOZILI DO VODY PAK DO BACHNA A JESTE HO PE¨REJELY A FUNGUVALO V PNĚ AUTOMATIC! M4 PROSTE A NAVIC KALACH STRASNE KPE CHTEL BYCH TE VIDET XD

epsn

Pátek 18. 9. 2009, 21:01 | reagovat

@Borghot: jj u tohle jsou moje slova

epsn

Pátek 18. 9. 2009, 20:55 | reagovat

@josef: nz.. a teď k tomu výběru… M4 se ti sekne při trochu větší nečistotě zatímco AK ne. AK mužeš rozebrat a složit v poli aniž by si tam něco zmvil nečistotama. AK mužeš skladovat den ve vodě a bude ti fungovat. to samý s pískem bahnem atd. bylo s AK děláno nespočet takýchto pokusů a vždy střílelo dál. hádej proč bylo AK 47 vyhlůášeno nejlepší zbraň světa? .) a navíc Mková ráže 5.56 muže jne flusat na AKčkovou 7.62 :- xDD … prostě srovnávat co je lepší mezi AK a M4 myslim že nemá cenu. každej co se vyzná trochu víc ve zbraních tak ti to potvrdí..... (potvrdily mi to i 4 známý co sloužej v 4.brn (4.brigáda rychleho nasazení ) )

Lubci

Pátek 18. 9. 2009, 20:53 | reagovat

@Kalif:akimbo je vdakabohu attachment ;-)

Kalif

Pátek 18. 9. 2009, 20:20 | reagovat

…a v sekci Perky nevidím potvrzené Martyrdom, Akimbo-možnost střelby z 2 pistolí, třeba Deaglů :) a Riot Shield.

SimTrix

Pátek 18. 9. 2009, 20:11 | reagovat

Ten nápis je nějaký přesvětlený nebo se to zdá jen mě? :)

mArO$

Pátek 18. 9. 2009, 20:07 | reagovat

fakt dobre vyzerá ten design 8-) ale aj ten predtim bool nice ;-)

Gun

Pátek 18. 9. 2009, 20:05 | reagovat

jn je to takový smutný,barvičky 4ever :-D

josef

Pátek 18. 9. 2009, 20:02 | reagovat

tak co klucí kdy zapaříme?? :-D těšitese uz? :-P :-D

josef

Pátek 18. 9. 2009, 20:02 | reagovat

hej ten novej desing toje masakr super ale tamten měl taky něco do sebe pravda ;-)

josef

Pátek 18. 9. 2009, 20:00 | reagovat

EPSN PROSIMTE KAZDEJ AMIK KDYBY MEL MOZNOST ROZHODNOUTSE MEZI M4 A AK KADDEJ SI VEME M4 Pac je presnejsi a kalach se ti mimochodem seka taky! joa to mas pravdu ze tady to neni muse by jsis precist ty clanky podtim pak ti to bude davat smysl ale jinak diky za ten bolt catch :-D

Kalif

Pátek 18. 9. 2009, 20:00 | reagovat

@josef: BETA verze nebude :-P

Davis

Pátek 18. 9. 2009, 19:57 | reagovat

@Gun: Ok, zítra uděláme druhou verzi webu, kde bude pozadí v té původní oranžové…

Gun

Pátek 18. 9. 2009, 19:54 | reagovat

vzhled je pěknej,ale dej sem davisi torchu barvy,oranžová by neuškodila

David

Pátek 18. 9. 2009, 19:51 | reagovat

desing celkem dobrej ale myslím že ten minulí byl lepší takový tmavjejší

Herakles51

Pátek 18. 9. 2009, 19:13 | reagovat

@PANHODNY: no to vim ze jsme spolu hrali ale zrovna na silvestra si to moc nepamatuhu :-)

epsn

Pátek 18. 9. 2009, 19:09 | reagovat

v tom je nevýhoda zbraní M16 a M4 nemaj automatický zásun prvního náboje do komory… jeden z mnoha důvodů proč si vojáci USA berou AK od nepřítele

epsn

Pátek 18. 9. 2009, 19:08 | reagovat

@josef: to něco je bolt catch. musíš nandat zásobník zespoda do něj bouchnout aby se tam dosadil natáhnout závěr a zasunout náboj do komory stisknutím " bolt chatche " to je postup při dávání nového zásobníku . když to neuděláš tak se ti to z valné většiny případů zasekne. a to v cod vubec neni

Prdelac

Pátek 18. 9. 2009, 19:05 | reagovat

a pokud sem zaregistroval dobre banner je taky peknej :-D

Prdelac

Pátek 18. 9. 2009, 19:00 | reagovat

ooooooooo MOC PEKNY DESIGN 8-O ;-)

jumpEEEr

Pátek 18. 9. 2009, 18:37 | reagovat

njů dizajn :)

Prdelac

Pátek 18. 9. 2009, 18:13 | reagovat

@Type: To maj toho jsem si vědom ale… Protoze vetsina statu ma den mesic rok tak je to tak jak rikam 8-) Jeste ze to neni 53 dni :-P :-)

josef

Pátek 18. 9. 2009, 16:16 | reagovat

nemusis u m16 a m4 tqaky staci natahnou zavit hral si aa3? ale musis este k tomu neco delat a ted nevim co videl sem to na youtube :-)

PANHODNY

Pátek 18. 9. 2009, 14:47 | reagovat

@Herakles51:protoze te znam z cod5 hrali sme spolu na Slvestra jeste s BananemQ

epsn

Pátek 18. 9. 2009, 14:43 | reagovat

SA vz.58 and vz.59 4ever!!! mohli by dát do cod taky AČR . dělaj jako kdyby to byla nějaká nevýznamná armáda :-x oni jen kktský „statečný“ statečný američany a brity

Herakles51

Pátek 18. 9. 2009, 14:39 | reagovat

@PANHODNY: jo no hral proc?

Borghot

Pátek 18. 9. 2009, 14:27 | reagovat

@josef: Je pravda ze uz je to s tim zasekavanim lelpi nez u prvnich m16, ale co si nalhavat kazda zbran se nekdy zasekne ALE kdyz se ti zasekne treba Sa-58 tak jenom Natáhneš závěr,kdežto u m16 musíš skoro udělat rozborku!!!

josef

Pátek 18. 9. 2009, 12:57 | reagovat

TJNO

501.st

Pátek 18. 9. 2009, 12:53 | reagovat

@Type:Hm, asi prd.

josef

Pátek 18. 9. 2009, 12:52 | reagovat

jak chtry??? pis naferovku ne xD :-)

501.st

Pátek 18. 9. 2009, 12:51 | reagovat

@Mac[PunkLamer]: Taky, jak vidim, píšeš hodně chytrý věci.

josef

Pátek 18. 9. 2009, 12:35 | reagovat

A JE PRAVDA ŽĚ UZ BYTO CHTĚLO VODSKOUŠET BETU VER.. ;-)

josef

Pátek 18. 9. 2009, 12:31 | reagovat

hele vůbec nevim proč dotoho pletete m4 .. řeč bylo o m16 a famasu který maj v této hre mod brust já to taky nemusim ten mod teda radsi uz jednotlivky …ale ten kdo tu tvrdí žě se seká m 16 má pravdu proto se v dnsní době uz dela m16a4!!! zadny a1 a2 ale uz a4! nova generace m16 luxusní gun nezasekáváse! a ten kdo tvrdí že m4 je schodná v 80% jako m 16 tak to neni pravda m 16 jsou delaný trochu víe méně dosnipy mají delsí dostrel a jsou silnějsi m4 sou kratsí mensi dostrel nejsou tak silný ale maji lepsi palebnou krycí silu !! m4 klasika u usa! proto se tak rozmohla! tatky preferuju m4 xD

Type

Pátek 18. 9. 2009, 12:28 | reagovat

@Prdelac: Amíci maj měsíc.den. rok proto píšou 11.10. 2009 :-| Davis to má dobře. Kéž by zbývalo jen 23 dní :-(

NoxCruor

Pátek 18. 9. 2009, 11:53 | reagovat

Tak ty asi malo neviš za mořem je to v pořadí mm.dd.rok takže to maj dobře :-D !nauč se datumy!

Prdelac

Pátek 18. 9. 2009, 10:31 | reagovat

Všiml jsem si ze pod bannerem ste dali dobu do vydání hry… ale hra nebude za 53 dni ale za 23… pokud vim v trailerech je 11.10.09 8-) dnes je 18.9.09 naučte se počítat ;-)

mijunior

Pátek 18. 9. 2009, 8:53 | reagovat

Z toho neuplneho seznamu perku me nezaujal zadny. Doufam ze z nabidky nevyradily Claymore?! :-D

Sound1x

Čtvrtek 17. 9. 2009, 23:09 | reagovat

Herakles51:deathstreak laicky znamená, že když je hráč lama a moc umírá,tak jednou za čas dostane soupeřovu konfiguraci zbraní a perků(ikdyž je ještě nemá otevřené) a nebo dostane při respawnu víc zdraví.

PANHODNY

Čtvrtek 17. 9. 2009, 21:30 | reagovat

@Herakles51:hele nehral si cod5 s BananemQ?

Gun

Čtvrtek 17. 9. 2009, 21:25 | reagovat

pojede ti to neboj

Herakles51

Čtvrtek 17. 9. 2009, 20:57 | reagovat

custe lidi co maji znamenat ty death streaky? :-?

epsn

Čtvrtek 17. 9. 2009, 20:55 | reagovat

řeknu ti to asi takhle pokud to nemáš předobjednaný tak si to stáhni a estli ti to pude tak pak kup . takhle jsem na starej komp koupil pár her a nešli mi tak si to předtim vždy vyzkoušim 8-)

Silver

Čtvrtek 17. 9. 2009, 20:47 | reagovat

mohli by ohlasit do předu HW naroky at vim jak to bude komp stihat :) mam šrota AMD Athlon 64 3200+ 2.2GHz taktly na 3.3GHz ram 1,5GB a grafoku Sapphire HD2600 pro ATIna

epsn

Čtvrtek 17. 9. 2009, 20:42 | reagovat

@mijunior: jj maj na něco lepšího .

jinak davisi toho sis možná všimnul a možná i dřív ale dnes jsem po dlouhý době kouknul na twitter a 402 tam s někym kecal o sniperkáchs tlumičem takže to tam asi bude tak bys to moh někam napssat do zbraní.

nechci reakce že jsem blesk moc to nesleduju

T4SK F0rce

Čtvrtek 17. 9. 2009, 20:21 | reagovat

Davisi zistil sem ucinky nejakych perkov ktere sou neni jeste oznaceni: COLDBLOODED:HERTBEAT SENZOR TE NNEMUZE NAJIT,COMMANDO: vecsi dosah MEELE ATTACKU ;-)

NiS

Čtvrtek 17. 9. 2009, 20:07 | reagovat

tyjo, bude tam i revolver :-D

Mac[PunkLamer]

Čtvrtek 17. 9. 2009, 19:42 | reagovat

pis tak aby tomu kazdej rozumnel lamo

Mac[PunkLamer]

Čtvrtek 17. 9. 2009, 19:41 | reagovat

@501.st:ses blbec..ve zbranich se nevyznas tak nemachruj…pises kraviny

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 19:35 | reagovat

no doufam ze tam bude :-)

adamn

Čtvrtek 17. 9. 2009, 19:28 | reagovat

:}

Type

Čtvrtek 17. 9. 2009, 19:17 | reagovat

@501.st: Když je to SAMOnabíjecí tak se asi nenatahuje, ne? :-x

501.st

Čtvrtek 17. 9. 2009, 19:04 | reagovat

@cc: Poloautomaty se nemusejí po výstřelu natahovat, samonabíjecí (stupidní název) se natahují. 8-)

501.st

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:59 | reagovat

@Jahudka :): Měla by tam být je to odstřelovačka používaná u Amíků. IW snad zachovaj aspoň v tomhle realismus. :-D

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:44 | reagovat

no v CoD 4 sem si oblibil M40A3 ale tu uz asi nebude nebo jo ??

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:42 | reagovat

jezis sorrac napsal sem kravinu :-) smo že sem myslel opakovací

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:41 | reagovat

@FattalError:M4 ma s M16 dost spolecneho :-)

Type

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:38 | reagovat

@cc: :-D Asi myslel opakovací ;-) Opakovačky byly vždycky přesnější než samonabíjecí, ale u novějších sniperek jako AS50 to není pravda 8-)

mijunior

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:35 | reagovat

Kdyz odstrelovacku tak Cheytac M200 :-D

KOvas

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:35 | reagovat

Fatalerorr:Si děláš srandu, ne?KOnstrukce závěru je naprosto totožná, záchyt zásobníku a závěru taky…

FattalError

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:33 | reagovat

@Jahudka :):M4 nemá s M16 společného VŮBEC nic. Akorat vypadajů trochu podobně ale zevnitřku sů úplně inačí a nemajů ani jeden stejný díl ;-)

mijunior

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:31 | reagovat

Co velice postradam je moznost prepinat rezimy strelby. Ale tohle je arkada tak je to asi v poradku. Munice plno at si kazdy utraci dle libosti,na presnost to stejne nema vliv. Do budoucna jsem zvedavy zda IW zamrznout u CoD, myslim ze maji potencial na to udelat i nejaky serioznejsi titul. ;-) Je fakt ze proti AK47 je M16 nafintena slecinka.

SHADOW

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:26 | reagovat

jednoznacne R700 8-O

cc

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:25 | reagovat

sak poloautomat je samonabijeci xD :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

SHADOW

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:25 | reagovat

tak panove pro vasi info BURST poprve zavedla americka armada u zbrane M16 a to ve vetnamu na popud vlady.ptate se proc? vijde valka levneji,je to smutne ale je to tak.kdo neveri je tu google

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:21 | reagovat

a jinak jake preferujete odstrelovacky poloautomaty nebo samonabijeci ?

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:20 | reagovat

ale jinak je mi to jedno 8-) m16 nak extra nemusim :-)

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:17 | reagovat

pokud by se porad sekala tak jak tvrdis musela by se tedy teoreticky porad zasekavat i m4 ktera je z cca 80% shodna z m16 ;-)

Lucaso

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:17 | reagovat

vim

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:15 | reagovat

@Type:myslis ??

Type

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:15 | reagovat

@Jahudka :): M16 se seká pořád ;-) I kvůli trošičce písku 8-)

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:10 | reagovat

@M4S4CR:no,klidne by to mohlo byt tak,ale museli by to nak vylepsit,protoze se kolikrat neslo prihlasit ne kvuli internetu a kvuli tomu jak to bylo blbe reseny

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:09 | reagovat

@Borghot:no popravde problemy se zasekavanim meli jen prvotni verze m16a1 a mozna trochu i a2,ale ted si myslim ze by tomu nemela ublizit ani vetsi trosicka pisku :-)

M4S4CR

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:08 | reagovat

Jsem zvědavej na způsob profilu…doufám, že tam bude se muset přihlašovat jako v CoD5, protože nesnáším warézáky 8-)

Borghot

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:06 | reagovat

@josef:v realu si to muzes menit ;-)

Borghot

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:05 | reagovat

@epsn: a jeden z duvodu proc se za chvili zrusi m16 je ze ti do toho foukne trosicka pisku a zasekne se ti to :D

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 18:00 | reagovat

a urcite je vyhodnejsi vyrabet m16 dokud staci dnesnim zbranim nez financovat vyvoj nove utocne pusky, ktera treba ani nepujde do seriove vyroby jako napr. XM8 , ktera mela byt nahradou prave rady m16/m4

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 17:49 | reagovat

netusim proc se to pouziva nejvic,ale rozhodne je daleko vic m4 nez m16

epsn

Čtvrtek 17. 9. 2009, 17:46 | reagovat

@Jahudka :): tak mi řekni proč se používá nejvíc ??? hmm. ? nekope a je to silný . ono 3 kulky je dost smrtící . jeden z důvodu proč se etě nezrušily M16

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 17:44 | reagovat

epsn švýcaská zbrojovka sig zrušila u zbraně sg552 mod burst kvůli stížnosti vojáků, že je téměř nepoužitelný v boji ;-)

MiKe

Čtvrtek 17. 9. 2009, 17:39 | reagovat

Aha, a odkdy má A4ka full auto??? Nežerte ty prášky… M16A4 nemá full auto, má pouze SAFE, SINGLE, BURST. Nic víc nic mín

epsn

Čtvrtek 17. 9. 2009, 17:38 | reagovat

@Jahudka :): burst je ten nejlepší palebnej mod kterej mužeš mít . když je na tý dotyčný zbrani vojáci si ho bez rozmyšlení dávaj . tak to sem daly kvuli tomu

Roland

Čtvrtek 17. 9. 2009, 17:35 | reagovat

@josef:Není.Provedení A4 je plně automatická…Aktomu m16 je i v dávkách velmi povedenou zbraníí…chce to však nake miřidlo

jumpEEEr

Čtvrtek 17. 9. 2009, 16:54 | reagovat

@josef:josefe…neni

josef

Čtvrtek 17. 9. 2009, 16:45 | reagovat

hm jenomžě takhle toje i v realu víš ;-)

Jahudka :)

Čtvrtek 17. 9. 2009, 16:31 | reagovat

Mě osobně docela štve že tam opět narvaly zbraň,která střílí módem burst.V cod4 to odnesla m16 a tady famas :-(

Type

Čtvrtek 17. 9. 2009, 16:22 | reagovat

Paráda – jen tak dál s těmi videi :-D

Paratus

Čtvrtek 17. 9. 2009, 15:54 | reagovat

no nevím jak vám ale mě ten křížek neukazuje jestli mířím na nepřítele ale jestli jsem ho zasáhnul a v cod4 se pohybujete jinak s rpd a jinak s p90 tak nevím co se vám furt nezdá a pokud vám tam pořád něco vadí tak si nakupte airsoftky a děte po sobě střílet v lese tam nebudetae mít žádné minimapky radary atd. :-D :-D :-D

Advance

Čtvrtek 17. 9. 2009, 15:30 | reagovat

@mijunior:Taky todle nemá bejt reální hra, lidi to hrajou pro zábavu a proto, že je to takle baví ;-) tvůrci se snaží udělat hru zábavnější a ne z toho dělat nějaký simulátory… těch je tu dost

mijunior

Čtvrtek 17. 9. 2009, 15:14 | reagovat

Minimapka by tam nemela byt vubec,to jak se hazi granaty naslepo jen podle pozice na mape je priserne detinske! Ta otevrena mapa v krajine se mi zamlouva mnohem vic nez ty mestske. To Davis: Kdyz to rikas,ovsem ze by meli zbrane rozdilne vlastnosti v to neverim. ;-)

Bedlo

Čtvrtek 17. 9. 2009, 15:07 | reagovat

1:57 jak se respne tak tam nekdo ma tu blbost jak ti zmizi ta minimapka…

Lerak

Čtvrtek 17. 9. 2009, 15:04 | reagovat

Nevíte co znamená, když ve hře dáte ten „comeback“?

adamn

Čtvrtek 17. 9. 2009, 15:00 | reagovat

speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ;-) 8-O

Davis

Čtvrtek 17. 9. 2009, 14:32 | reagovat

@mijunior: Toto je alpha, možná beta verze, každým dnem se v ní něco změní, zase to nemůžeš tak brát. Omezení pohybu podle váhy zbraně bylo i v CoD4, takže nevím proč by to nebylo i tady.

mijunior

Čtvrtek 17. 9. 2009, 14:25 | reagovat

jako problem vidim ze krome brokovnic je fakticky jedno jakou zbran si clovek vybere. At tahne Barrett M82 nebo upaluje s P90 moznosti pohybu jsou totozne. To ze maji zbrane ruzny dostrel a presnost take neni brano v potaz. Zbran jako MP5 nebo P90 jsou vyborne na male vzdalenosti a do stisnenych prostor ale nelze od nich ocekavat presnost jako od ostrelovaci pusky,bohuzel k tomu tvurci vubec neprihledli. kdyby aspon nebyl ve hre ten krizek ktery hraci naznaci ze ma nepritele skutecne na musce. To ze me smazne manik se Scorpionem pres pul mesta aniz by me vlastne poradne videl je opruz. 8-)

MiKe

Čtvrtek 17. 9. 2009, 14:19 | reagovat

No pánové nevím kde vidíte MG, hráč na tý mapě má v pazourách pouze kulometnou verzi L85. To je útočná puška s delší hlavní a větším zásobníkem. Jinak je stejně přesná jako standartní L85

G4bormen

Čtvrtek 17. 9. 2009, 13:46 | reagovat

I mne pripadá ten mg ako nejaká hračka, načo brať AK alebo MP5 keď mg má 5× taký zasobník, behá sa s ním rovnako rýchlo a je presný.....Človek by čakal že sa poučia z chýb z predošlého dielu, ako človek čo hráva každý deň TDM a vidí že už teraz tu má každý 2 hráč mg a nerobí nič iné len campi, je mi z toho smutno :-(

hOox

Čtvrtek 17. 9. 2009, 12:03 | reagovat

@vondas:jj ale co nechme se prekvapit :))

vondas

Čtvrtek 17. 9. 2009, 10:08 | reagovat

jn taky mě ty zbraně příjdou přeplácaný :-)

SimTrix

Čtvrtek 17. 9. 2009, 9:57 | reagovat

lool :D jak první video ta prezentačka. 0:25 čeká velký aplaus :D a pak čumí jak debil :D a pak ten smích :D btw to tričko bych taky bral :D

L3op4rd

Čtvrtek 17. 9. 2009, 9:54 | reagovat

kluci to já taky ale bojím se, že ty zbraně budou přeplácaný, už teď vypadaj jako příruční kanón

hOox

Čtvrtek 17. 9. 2009, 8:19 | reagovat

@awkkwa:tak to sme 2 hlavne ten MP to bude naloz =)) a ta mapa mi stim letadlem pripomina z cod4 crash :-D

awkkwa

Čtvrtek 17. 9. 2009, 7:46 | reagovat

uz me prestante trapit,chci to mit doma mooooc!

eShop
Objednejte si Modern Warfare 2 nyní
Sledujte nás
RSS Twitter Facebook Steam
Vyhledávání

Návštěvovanost
toplist
Partneři
Stalker.Hotgames.cz Assassin Fansite AACZ Banner Maxpayne3.cz - Největší česká Max Payne fanstránka ReloadMag
Copyright © 2009 MW2.cz | Původní design vytvořil Tasi, kód Václav Valenta | Úprava designu DAV1D
Veškeré kopírování obsahu či částí grafiky není bez svolení admina povoleno.
Sháníte Call of Duty: Modern Warfare 2 levně a rychle? Zkuste náš eshop zaměřený na prodej PC her.