Největší česká fansite o hře Call of Duty: Modern Warfare 2 - novinky, návody a další

MW2.cz O hře Galerie Downloady

Uniklé záběry z blížícího se DLC?

Davis - Pátek 5. 3. 2010, 21:30 | 175 komentářů

Před jedním nebo dvěma dny se toto video objevilo na internetu, myslel jsem si, že se bude nejspíš jednat o nějaký fake, ale asi jsem se mýlil jelikož Activison se právě toto video snaží mazat a tím částečně potvrzuje jeho pravost.

Každopádně ani není jisté zda video ukazuje všechny mapy, které bude DLC ve finální verzi obsahovat. Takže na to prosím berte ohled.

Mně osobně by se takový remake mapy Crash velmi líbil, byla to jedna z mojich oblíbených map v CoD4 a co vám?


Komentare

Přidej komentář

Dodržujte prosím pravidla komentářů!

Text:


Smajlíci: Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|

!S!WCRTESTINPUT000000!E!

Neděle 5. 2. 2012, 14:17 | reagovat

!S!WCRTESTTEXTAREA000001!E!

!S!WCRTESTINPUT000000!E!

Neděle 5. 2. 2012, 14:14 | reagovat

!S!WCRTESTTEXTAREA000001!E!

NqGhNeePJDPL

Sobota 21. 5. 2011, 17:32 | reagovat

HHIS I sohuld have thought of that!

kurva zhebni

Středa 24. 3. 2010, 11:28 | reagovat

2 ja sem slisel jenom o sedmicce ale o osmidce ne kdyby udelaly jen 4 a dal ne maj to lepsi nekoho mozna bavi hrat 6 ale zase se to zacina cimdal vic kurvit to je muj nazor

curi

Neděle 21. 3. 2010, 19:34 | reagovat

no ti kokos akoze COD MW2 tak to totalne odflakli aj SP AJ MP aj aj tie mapy do MP no hlavne tie co su aj zo 4 no boha a nechcem vidiet dalsie dve vidania hry :-)

Golmorg

Sobota 13. 3. 2010, 11:55 | reagovat

Neznate glitch s emergacy airdrop co se vam pocita do killstreaku. Nastavim si nuke, predatorku, a emergacy. Parkrat udelam ten glitch s emergacy a kdyz hra konci, normalne zapnu nuke. Ale musi vas nekdo krejt- nejlepsi je friend.

cermbo

Pátek 12. 3. 2010, 14:08 | reagovat

Hele dneska večer jedu pryč bude ještě zápas ?

Majky

Pátek 12. 3. 2010, 13:57 | reagovat

154 killsireak?:D ses posral?? jak bys toho dosáhl…

Ani hacker nedá tolik killů, jo chápu, zvolíš si Harriery pawe low a Chopera dobrá, ale máš to jenom jednou. Kecal jsi.

Phlips

Pátek 12. 3. 2010, 12:43 | reagovat

No ja nevim moc tomu neverim :-|

Majky

Čtvrtek 11. 3. 2010, 17:35 | reagovat

jasne že nehackujes vole..... to neni možne. kdybys nekecal.

Dušan

Čtvrtek 11. 3. 2010, 17:27 | reagovat

Tak to je vrchol DLC bude mít rak málo nových map? Ty z COD4 jsou dobrý ale divím se že jenom 2 mapy crash a overgrown.Kdyby aspoň dali nějaké nové zbraně třeba Škorpiona nebo G36C určitě by se někdo našel kdo by si s těmito zbraněma rád zastřílel. Je to tak? :-D

Golmorg

Čtvrtek 11. 3. 2010, 17:24 | reagovat

Zdravim lidi. V MW2 mam uz 124* Tactical nuke a v ground War kill streak 154. Nehackuju.

Farel

Čtvrtek 11. 3. 2010, 17:21 | reagovat

Vypal kretene :-)

Golmorg

Čtvrtek 11. 3. 2010, 17:20 | reagovat

Di do prdele Farel

Farel

Čtvrtek 11. 3. 2010, 17:19 | reagovat

Polibte si prdele a vykurte si ptaky
:-)

cermbo

Čtvrtek 11. 3. 2010, 14:04 | reagovat

Hele jsetli teda budou jen 2 přídavky není to nějak málo na to jak MW2 bylo úspěšný ?

maco

Čtvrtek 11. 3. 2010, 13:46 | reagovat

mna bi zajimalo kolko to DLC bude stat penez 8-O

o.O

Středa 10. 3. 2010, 21:26 | reagovat

Davis rozkouše klávesnici a pak se vrhne na monitor a půjde spát

low

Středa 10. 3. 2010, 19:29 | reagovat

Ja fakt nepochopim proc se tady mazou prispevky, tohle proste neni normalni!!!

Hu! Ha! Huhaha!

Středa 10. 3. 2010, 17:29 | reagovat

A hrál by tam Steven Segal :D

Core

Středa 10. 3. 2010, 16:56 | reagovat

@LOLek:to bych si nechal líbit :-)

Lubci

Středa 10. 3. 2010, 16:40 | reagovat

@LOLek:pozrel by som si aj ja ale ne v hre… to som mal b BIAHH a mal som dost :-D :-D

LOLek

Středa 10. 3. 2010, 14:38 | reagovat

Vite ze by se Infiny Ward mohla zivit i delanim filmu?!! Ja bych se s obrovskou chuti kouknul na nejaky akcni filmik treba 2 hodinovy delany jako „filmova cast hry“ …

Haxland

Středa 10. 3. 2010, 11:04 | reagovat

@myname:Až na to že u Assaultky máš v BF granátomet už danej :) a je to prostě součást na rozbíjení baráčků :D a nikdo ti tam nenadává že si lama, tuber apod…tam prostě nejsou lamky jako v mw2 :)

¨HOTEL WHISKY

Středa 10. 3. 2010, 9:06 | reagovat

hmm zajimavy MW 2 IS 4EVER :D :-) :-D

Hedosek

Úterý 9. 3. 2010, 22:05 | reagovat

myname to bude asi tím že nehraješ s kámošema :-D nemáš headset a nedomlouváš se BBC2 není pro mě je to určitě super hra ale COD je COD a to jediné mě baví tak nevnucuj ostatním svůj názor

myname

Úterý 9. 3. 2010, 20:43 | reagovat

bfbc2 multi je určitě mnohem lepší než mw2,v mw2 mám riot shield a ty dementi místo aby šli za mnou a trochu se kryli,tak se jich vdycky 10 nasere do jednoho vchodu a ňáká lama nas tubne přes celou mapu thumperem-tole se asi v bfbc2 stát nemůže :-x

Sanko

Úterý 9. 3. 2010, 19:10 | reagovat

Modern Warfare 2 někdy zkusilo 25 milionů unikátních hráčů (nejvíce na X360, a miliony na PC). Zduraznil bych pro konzolisty ty MILIONY na PC…

Duckiller

Úterý 9. 3. 2010, 18:31 | reagovat

@spider: TeknoGods pracují na dedikovaných serverech. Na facebooku psali že to bude zanedlouho, tak uvidíme ;-)

501.st

Úterý 9. 3. 2010, 16:00 | reagovat

Tady je přímo vidět že lidi jsou od pradávna „společenští“ a že drby se šíří rychleji než světlo.

Group

Úterý 9. 3. 2010, 15:39 | reagovat

@sp1tfire:Kopírováním a lepším enginem co 8-)

Ladinek

Úterý 9. 3. 2010, 14:21 | reagovat

@spider:ne bez origo ti to nepujde, holt se s tim budes muset smirit :)

@Dobrá Voda:ale dyt to ja vim :) Lec demo si stahnout muzu alespon na SP abych videl ci to vubec rozbeham a jestli se mi to bude libit…

Majky

Úterý 9. 3. 2010, 14:05 | reagovat

To nebude Low…

LOLek

Úterý 9. 3. 2010, 11:20 | reagovat

@Tomas:tak to je fakt low :-D

Tomas

Úterý 9. 3. 2010, 8:05 | reagovat

@LOLek: Ne . To se low zase snaží všechny nasrat psaním pod nickem někoho jiného.

spider

Pondělí 8. 3. 2010, 21:48 | reagovat

originalku nemam xD..aj bez ori to pojde len nvm co treba jaky patch..

YaP

Pondělí 8. 3. 2010, 21:44 | reagovat

@spider:staci originalka :D

spider

Pondělí 8. 3. 2010, 21:41 | reagovat

caute pomohol by mi niekto s multiplayerom co na to treba atd…

Majky

Pondělí 8. 3. 2010, 21:14 | reagovat

Farel :D beru to jako dočasnej zkrat :D

jo taky te zdravim Honzo ;)

LOLek

Pondělí 8. 3. 2010, 20:55 | reagovat

@Farel: syn lowa???

Dobrá Voda

Pondělí 8. 3. 2010, 20:39 | reagovat

@Farel: Farel lol :D co ti je?

Dobrá Voda

Pondělí 8. 3. 2010, 20:38 | reagovat

@Ladinek:Až na to že demo/beta skončilo 25. února ty chytrej :)

sp1tfire

Pondělí 8. 3. 2010, 20:31 | reagovat

tak jsem oficiálně přešel na B BC2 a musim uznat, že laťka, kterou nastavilo MW2 byla s rezervou překonána 8-)

Farel

Pondělí 8. 3. 2010, 20:00 | reagovat

To neznamená, když jsem ti del odkaz na tuto stranku, žš jsme kamaradi. Tak mi laskavě neděkuj, nebo ti rozbiju hubu.

low

Pondělí 8. 3. 2010, 19:21 | reagovat

@Majky:

ahoooj !!!

YaP

Pondělí 8. 3. 2010, 18:46 | reagovat

Díky Farel(i), super stránka ;)

Farel

Pondělí 8. 3. 2010, 18:40 | reagovat

Lidi mozna vim jak dostat zlatou,rotujici lebku ale nesimte mit Level hack/EAM

Complete all 10th prestige challenges (priklad Spectre IV,Stealth IV)

jdete na google a najdete „Modern Warfare 2: How To Get Titles and Emblems“ a je to upe druhej odkaz

sice znam wiki ale nevim jestli je to pravda…

Farel

Pondělí 8. 3. 2010, 17:38 | reagovat

@Ladinek:1. Demo/Beta uz vysla 2. Jestli nemas Dobrou grafiku a nebo dobrej (staci) 2CPUs tk to radsi neinstaluj

Ja mam Intel Core 2 DUO 2.20GHz (2CPUs) ATI Radeon HD 3870 512Mb GDDR5 4GB Ram A-Data

A mam 25–40FPS a jede to v poho jako kdybych mel 60

Tomas

Pondělí 8. 3. 2010, 16:39 | reagovat

@Shifty23: Uhh. .. Tohle je skoro stoprocentní fake :D :D Takže žádné strachy :)

Shifty_23

Pondělí 8. 3. 2010, 16:02 | reagovat

nevěřím tomu, remake je o tom že vezmou strukturu té mapy ale co se grafiky týče tak ji kompletně předělají, ten crash je tady úplně stejný jako v cod4 akorát na domech malá změna a nějaký ten květináč navíc, jestli tohle dají do mappacku, tak hodně laciné od nich

Ladinek

Pondělí 8. 3. 2010, 15:41 | reagovat

@Advartic:tak mrkni treba na CSko :) kdo se chce srat na nejakejch zbugovanejch serverech ma moznost. Kdo ne, koupi si origo :) V tomhle bych problem nevidel, zvlast ted kdyz uz si tu hru koupilo mrte lidi… Jinak ja mam problem s connectem na hosta porad. Mam otevreny porty a zkousel jsem i DMZ, zadnej efekt. Bud me to vubec nepripoji (Unable to connect host) nebo host migration pripadne me to kopne do mapy co za 5s konci. Obcas se mi stava, ze to chce margovat lobby s jinym pritom to jedno je plny atp…Proste tohle je picovina jako hrom. Uz jen to, ze si nemuzu ani zvolit mapu jakou chci hrat me neuveritelne vytaci… Uvidime co BC2 stahnu demo a zkusim to. Pokud to bude minimalne podobny a budu si moct doma zalozit vlastni server s vlastnima pravidlama tak pro me neni co resit…

Inferno

Pondělí 8. 3. 2010, 13:51 | reagovat

@LOLek: Neřikám že není, i když ještě není moc hráčů kteří to maj (poctivě), ale proti tomu nic nemám, i kdyby měl hack na prestige 50, tak furt nemá takovej skill aby někoho ohrozil. Ale ten wallhack je už horší…

@STE ZMRDI:Příklad lobotomie mozku v praxi:-D…

.No_sk!ll

Pondělí 8. 3. 2010, 13:27 | reagovat

Veľa krát ohrané mapy v novom enegine, ked bude takto vyzerat nove dlc tak to nebudem rozmyslat ci si to kupim ale ci to vobec stiahnem!

LOLek

Pondělí 8. 3. 2010, 13:20 | reagovat

lvl 70, prestige 10 je dneska uz uplne normalni ;-)

Inferno

Pondělí 8. 3. 2010, 12:23 | reagovat

Tak jsem taky dneska jednoho potkal, a už sem nasranej :-D… lvl 70, prestige 10 a na S&D mě dal 2× přes zeď a přitom mě nemoh vidět a vítězný kill camy měl takový, že už přes zeď zaměřoval toho kdo běžel a jakmile byla možnost tak ho sejmul.. Nějake SWE.WILLY nebo jak to bylo

Majky

Pondělí 8. 3. 2010, 11:10 | reagovat

cheateři sou všude :D

Duckiller

Pondělí 8. 3. 2010, 10:49 | reagovat

@Advartic: joo tk ty mám upe nejradši

Advartic

Neděle 7. 3. 2010, 22:11 | reagovat

Hej však, kdo to říkal, že za celou hru neviděl cheatera ? Pokud tam nejsou cheateři, tak to musí být fakt skilla, že mi míří na hlavu už přes zeď a když skáču jako pošuk, tak ten zaměřovač z tý hlavý nespustí ani o milimetr…

Majky

Neděle 7. 3. 2010, 21:24 | reagovat

jo youtobe tam sou všechny skoro na konzole:D

Majky

Neděle 7. 3. 2010, 21:23 | reagovat

Zkusil jsem jeden glitch, ale funguje jenom způlky nevyzná se v tom někdo? jde o carpack glitch

Dementos

Neděle 7. 3. 2010, 21:18 | reagovat

čus…hej nechtěl by někdy se mnou zahrát MW2 mulťák? ;-) na steamu se jmenuju buď Grander nebo Simon…díík za odpověď.. 8-)

Lubci

Neděle 7. 3. 2010, 20:38 | reagovat

@Majky:ytube :-D

Majky

Neděle 7. 3. 2010, 20:00 | reagovat

lowe caues :D Hej hledam glitche na MW2, hlavně na neomezene car packy…

low

Neděle 7. 3. 2010, 19:52 | reagovat

No vida, tak to uz se tesim

Majky

Neděle 7. 3. 2010, 19:10 | reagovat

Ano to je důvod proč nehraju BC2…

Zbraně otřesné, souhlasím..

mijunior

Neděle 7. 3. 2010, 18:52 | reagovat

@Tomas:Co se tyce zbrani mohlo to dopadnout i hur viz.BC2 kde zcela postradaji detaily a vypadaji jako z hrackarstvi odvedle. I kdyz IW neudelalo realne parametry co se tyce strelby aspon ma v poradku takove detaily jako je vyhazovaci okenko nabojnic na spravne strane. Takze budme radi aspon za to. 8-)

Lubci

Neděle 7. 3. 2010, 18:49 | reagovat

@Inferno:no ak dlc je taketo tak sa netesim… ak vic tak no mozno… :-?@Farel:urobit remake mapy zo starsieho enginu je… no nazvem to jednoduchsie ako completne new mapa :-D

malej.dab

Neděle 7. 3. 2010, 17:58 | reagovat

souhlasim z corem je to jen hra a rek bych ze by v multiplayeru bylo trosku nefer kdyby teroristi meli omezenej vyber zbrani… nerikam ze mi to neni krapet divny kdyz vidim teroristu z javelinem a z scerem kt má hb sensor ale jak rika core je to jen hra…

Core

Neděle 7. 3. 2010, 17:51 | reagovat

@Tomas:tak je to jenom hra že :-D

Tomas

Neděle 7. 3. 2010, 17:49 | reagovat

@malej.dab: Heartbeat senzory , teroristi se zbraněma moc drahýma i na ruskou armádu , atomovka pouřívaná i milicí , F200 je zbran z roku 1980 asi :) @Core: jasně :D Ale vždyt všechny jsou udělané na cool efekt a ne na realističnost :D :D

Core

Neděle 7. 3. 2010, 17:47 | reagovat

@Tomas:mě připadají všechny normal :-D

Dušan

Neděle 7. 3. 2010, 17:46 | reagovat

Podle mě to není fake protože ta grafika mapy CRASH je o proti COD4 výborná a ještě na té mapě chodí. Uvědomnte si pokud by to byl fake tak to ACTIVISION nechce odstranit z internetu…Takže pro mě to fake není :-D

malej.dab

Neděle 7. 3. 2010, 17:43 | reagovat

@Tomas:sorry jeste jedna zbran a to je TDI Vector

malej.dab

Neděle 7. 3. 2010, 17:41 | reagovat

@Tomas:jakto rekni mi ktera zbran vypada na rok 2040 jedina zbran v ktery bych stebou souhlasil ze vypada na rok 2040 je F2000 to jo ale to je asi tak vse…

malej.dab

Neděle 7. 3. 2010, 17:39 | reagovat

@Inferno:to jo no a kdyby za to chtěli zaplatit tak by to byli fakt čubky…

Fre@kyPl@yer

Neděle 7. 3. 2010, 17:37 | reagovat

Ještě by tam mohla být mapa Crossfire a Broadcast .

Tomas

Neděle 7. 3. 2010, 17:22 | reagovat

@malej.dab: Podle těch zbraní spíš asi 2040

malej.dab

Neděle 7. 3. 2010, 17:11 | reagovat

@cermbo:počkej počkej IW versus activisiot vo tim myslis?

Farel

Neděle 7. 3. 2010, 17:08 | reagovat

  1. Bud to je dokonalej FAKE
  2. Bud je to Mod Tools pro CoD 4
  3. Mozna je to pravda
  4. Nevim proc by meli delat remaky z CoD 4 kdyz mapy z MW2 by byly taky dokonaly

malej.dab

Neděle 7. 3. 2010, 17:08 | reagovat

@Inferno:to jo no to by byla parada kdyby to prislo aktualizaci…

malej.dab

Neděle 7. 3. 2010, 17:03 | reagovat

@R0CK/Icepick:jj taky si rikam naprosto stebou souhlasim… tady se nastrankach obevuje ze iw uz videlal tolik a tolik a jeste kdyby na mapy chteli prachy to mas pravdu to by byli hodne low..

Inferno

Neděle 7. 3. 2010, 16:59 | reagovat

@Lubci: Taky je tady možnost, že ve skutečnosti vyjde v DLC jedna nová mapa, jedna zbraň a to je konec:). Tak třeba proto to activision maže, protože má strach že lidi se teď budou těšit na hodně „nových“ map, ale skutečnost bude jiná a mohlo by to skončit nějakou vzpourou :-D… (neberte to tak vážně)

malej.dab

Neděle 7. 3. 2010, 16:58 | reagovat

@Gazzzik:to je dobrej napad akorat ja bych rek ze by tam behaly akorat tipkove z termalkama a cekali az se jim tam rozviti clovicek..

malej.dab

Neděle 7. 3. 2010, 16:56 | reagovat

@Core:bych rek ze by ste si meli uvedomovat ze se ta hra odehrava v roce 2016 nebo kdy..

Nakell

Neděle 7. 3. 2010, 16:53 | reagovat

Částečně souhlasím s bla bla, cheatra jsem asi ještě nepotkal. Ale lagy mám furt, a to mám na CoD2 ping 8, na CoD4 kolem 16. Vystřelím ze snipy nebo broky a než to k němu doletí je někdy i vteřina. Poslední dobou je to ale i u ACR a M16, v čem je tedy skrytý šotek?

Lubci

Neděle 7. 3. 2010, 16:50 | reagovat

@Tomas:na fake je to dost namakane a ak activision tak frci aby to zmazal, tak na tom neco bude 8-)

malej.dab

Neděle 7. 3. 2010, 16:49 | reagovat

@Ja:jj souhlasim..

malej.dab

Neděle 7. 3. 2010, 16:46 | reagovat

by me zajmalo jak to stim bude jestli to pride aktualizacela nebo jestli si to budem muset platit nebo co… já si teda taky myslim ze to video je fake ale kazdopadne nejakej mappack bude a necham se prekvapit vo packu bude =)..

Tomas

Neděle 7. 3. 2010, 16:30 | reagovat

@Borghot:No , to je jedno :D :DKaždpopádně je skoro jasné že tohle je Fake :)

f.E.W.

Neděle 7. 3. 2010, 16:25 | reagovat

No tak to so hodně trapný mapy, viděl sem tam sotva 4 kousky nový. jestli tohle IW myslí vážně, tak to ať se jdou rovnou zakopat. Starý sračky, akorát jiný datum. 8-O 8-O :-(

Borghot

Neděle 7. 3. 2010, 16:06 | reagovat

@Tomas:njn ale nez bys vlozil do kazdy fotky zbran by ses posral kdyz video jede 28.97 snimku za sekundu a v tehle programech dvakrat kliknes xD

Inferno

Neděle 7. 3. 2010, 15:54 | reagovat

@bla b la: Souhlasim s tebou. Cheatery jsem už dlouho nepotkal, ty lagy bohužel jo, ale chyba je na mojí straně. Jinak občas se mi stává že lidi nadávaj mě že podvádim atd. A za chvíli si asi fakt vsugeruju, že mapku vlevo nahoře mám jenom já a že hledat nepřítele pomocí UAV je cheat – stejně jako že je dobrý u hry malinko myslet… To bude asi případ mnoha lidí co nadávaj na cheatry: Kempujou na místě kde už to každej čeká a jakmile se to potvrdí i na UAV, tak prostě pálim do zdi (např. v mapě Derail, kde jsou v modu demolition bomby, tak přes tu modrou plachtu to projde samo:-D). A pak už si jenom vychutnávám pisklavý hlásky malej Američanů a poslední dobou i Frantíků, že podvádim. Ještě že je možnost je ztlumit…

Tomas

Neděle 7. 3. 2010, 15:46 | reagovat

@Gomez: Bzhledem k tomu že dneska to už ani jinak nejde tak jo. @bla b la: Já mám lagy jak sviňa – Cheatery jsem nepotkal :)

Gomez

Neděle 7. 3. 2010, 15:14 | reagovat

To se bude platit ty nove mapy? nebo jak?

bla b la

Neděle 7. 3. 2010, 14:43 | reagovat

„Ono si nevyberete,nadavame na IWNet a cheatery potazmo VAC“ – Já ti nevím, hrajeme vůbec tu stejnou hru? Kdysi dávno jsem tu psal komentář že jsem potkal jen 2 cheatery za celou dobu co to hraju. Ano, jen dva s aimbotem a pořád to platí. A nevím proč, ale za posledních několik týdnů jsem už ani lagy nezažil. Takže vážně nevím co si mám myslet o lidech kteří sem neustále píší „to je samej cheater a todleto a támhleto a všichni cheatují!!!! Já jsem best player ever, já to musím vědět!!!“

mijunior

Neděle 7. 3. 2010, 14:21 | reagovat

Ono si nevyberete,nadavame na IWNet a cheatery potazmo VAC ale jak sleduji BC2 tam maji problemy se vubec pripojit k serverum a navic PB kolem sebe kope jako kun,nekteri lide si jeste poradne ani nezahrali a uz si nevedi rady. 8-)

havlik

Neděle 7. 3. 2010, 14:09 | reagovat

nechci odbočovat od tématu ale boriči mítů dali na youtube video když sestrelite pawelow a začne rotovat a střílíte do ní tak vám přibívá challenge až do expert na cold blood teda musíte mít nastavené coldblood ;-)

ALLOO_Sk

Neděle 7. 3. 2010, 13:28 | reagovat

omg je videt ze je to fake.. su to mapy vetsinou z cod 4 a zbran nejako vlozil nejak sa mi to nezda ked nevihodia nejake normal gameplaye neuverim… ze sa dlc chysta to viem tak ale tot sa mi nezda

Tomas

Neděle 7. 3. 2010, 13:00 | reagovat

@Advartic: Warezácí jsou svině . Já si tu hru raději koupím než abych si hledal cracky na nejnovější patche , pečlivě vyhledával na jakej server se můžu připojit – A popřípadě mhol hrát jenom SP . Apropo : Není to krásnej pocit mít v ruce zabalenou originálku ? Je…

Advartic

Neděle 7. 3. 2010, 12:41 | reagovat

@Ladinek:Však na co dediky ? zbytečně přijdou o výdělek, protože by se na kupování hry vysra.o hafo lidí, jenom by si to stáhly, crackly a šli hrát na nějaký servery kde to nechce origo… Takle si zajistili větší výdělek. Jinak s hostama já problém nemám, většinou když to hledá hosta, tak to hodí na mě…@Tomas: s těma cheaterama by to chtělo něco udělat xD potkávám je deno denně a nebaví mě koukat na ty killcamy, jak mi míří na hlavu přes zed xD

Ladinek

Neděle 7. 3. 2010, 12:20 | reagovat

@Sanko:naprostej souhlas.

Me zatim mw2 docela bavi, lec IWnet me zase docela sere… Proc me to jako pripojuje do mapy co za 30s konci, proc me to odpojuje a neconeti na hosty, proc to vubec da hosta co laguje ? To jsou veci ktery proste zatim kousu, ale driv nebo pozdejc tu hru smazu abych se nemusel vztekat. Dyt sakra dediky jsou jeste jednodusi na udelani nez nejakej spravovat nejakej IWnet. Tohle jsem fakt nepochopil a je to desna skoda pac to tuhle hru uplne zabiji…

Tomas

Neděle 7. 3. 2010, 12:11 | reagovat

@Borghot: No a já se bavím o fotkách :D :D :D

Borghot

Neděle 7. 3. 2010, 12:08 | reagovat

@Tomas:jezisi:D Gimp je uplne neco jinyho. Ja psal profesionalni programy na praci s videem ne s fotkama to sem tim myslel xD

Dušan

Neděle 7. 3. 2010, 11:13 | reagovat

@mijunior: mě je to jedno jestli si myslíš že jsem kretén já to stejně pařím na PS3 a tam mám učet ze kterého kupuju pořád nějaké DLC :-D

Tomas

Neděle 7. 3. 2010, 10:07 | reagovat

@mijunior: Tos tomu moc nedal :) Podle něho je Ordinace vrcholem kinematografického umění :D :D

Tomas

Neděle 7. 3. 2010, 10:06 | reagovat

@mijunior: Kreditku nepotřebuješ :) Stačí ti bohatě bankovní účet- A ten má snad každý :D :D Já mám raději krabicové verze . Přes stým jsem si koupil jenom L4D :) A ty hry taky nejsou nijak drahé – Zvlášt když mají každý druhý týden slevy až 80 procent :D :D Právě to L4D jsem koupil 3× levněji než na Xzone :)

Tomas

Neděle 7. 3. 2010, 10:04 | reagovat

@Borghot: Jéjda mane :D :D :D Se mi nechtělo všechno vypisovat :) No a zapoměl jsi zmínit ještě ty pro úplné začátečníky : Gimp a podobné . @Sanko: No , Steam je vcelku dobrý systém .Osvědčil se už u TF2 ( Vím , TF2 je daleko lepší hra než MW2 , ale co už ) kde jsem v podstatě nenarazil na Cheatera – A o jsem to hrál většinu dne :D :D No a k tomu že jim de hlavně o výdělek – Výdělek je na prvním místě už od dob Dooma :D :D Jediní kdo to dělají pro hráče jsou autoři Fan modifikací a freeware :)

Borghot

Neděle 7. 3. 2010, 9:43 | reagovat

@Tomas:Photoshop xD tos me dostal. Myslis ze se vsechno dela jen ve photoshopu?? The Foundry Nuke,Adobe After Effects, Eyeon Fusion, Apple Motion, Autodesk Smoke ,Flint, Inferno, Flame. Toho je :D

rofl

Neděle 7. 3. 2010, 7:57 | reagovat

@mijunior:

S tebou taky ve všem souhlasím

rofl

Neděle 7. 3. 2010, 7:56 | reagovat

@Sanko: Přesně tak… souhlasím ne každý má kreditku

Sanko

Neděle 7. 3. 2010, 7:51 | reagovat

placeny DLC, je vychcanost nejvyssiho kalibru – toto at si provozujou na konzollich za ty svoje body, nebo u her u kterych to jejim desetiletym „paranum“ kupujou rodice (vsichni zdravime Sims), nebyt PC hracu zadny modern warfare 2 neni, to uz vsichni zapomeli ze prvniho dilu se na pc prodalo pres osm milionu? a opravdu by me zajimal momentalni pomer kolik se na jake platformy prodalo kusu – porad se vsude kdejaky jouda s konzoli ohani piratstvim na pc a ze je nas malo – minimalne par mega pc verzi prodanych je, o tom sem presvedceny a dedicovany server problem taky udelat pro IW neni, staci vzit fukcni model z prvniho modern warfare, ale proc se zatezovat kdyz nam muzou naservirovat dalsi s mnoha stupidit ala konzole a sice jejich vtipne nazvany system „IWNet“ a jeste k tomu vydelat na spolupraci se steamem (kterej prakticky denno-denne hlasi vypadek udrzba serveru), hold jedini kdo snad proti tomu bojoval byli ti dva reditele a tech se Activision zbavil, takze jak to tak vypada serie CoD od pravych autoru miri smerem do pekel, tak jim preju GL na teto ceste, ja dalsi penize za stejnou hru davat nebudu, ne pritomto stylu kdy jasne davaji na jevo ze jim jde jen a jen o dalsi zisk a ne o hrace…snad se objevi jina znacka se stejnym modelem pohybu postav (kvuli tomu nemuzu CS ani citit) a bude na par let nez ji zkurvi taky zase co hrat s prateli parkrat za tyden vecer :-?

btw to nemluvim o progamingu kterej se zasekl uz na CoD4, timto systemem ho pohrbili

btw2 vazne nerozumim jak nekdo muze hrat na konzolich fps, vzdyt vam musi hra aniz o tom vite pomoct zamerovat, jinak by drtiva vetsina lidi ani nic netrefila 8-O

mijunior

Neděle 7. 3. 2010, 4:27 | reagovat

@Dušan:Socky? Spis lide kteri si nekoupi kdejake hovno ktere jim jen tak nekdo predhodi. Dalsi veci je zpusob platby,na Steamu jsem nikdy nic nekupoval(novinky jsou za zlodejske ceny) ale predpokladam ze je zapotrebi kreditni karta?! Budes se divit ne kazdy ji ma,ne kazdy ji potrebuje. Takze nez zacnes vypoustet z ust svoje soudy zapoj sedou kuru mozkovou. Podle toho jak se vyjadrujes bych mohl rict ze jsi namachrovany kreten,ale protoze te neznam tak to nereknu. ;-)

Inferno

Neděle 7. 3. 2010, 0:00 | reagovat

@Dušan: Dušan......: No každej kdo sem píše nejšpíš nějakou tu tisícovku do hry obětoval, takže s těma sockama nevim nevim ;-) . Ale já si DLC koupim 100%, protože MW2 je asi jediná hra, která mě po nějaký době chytla (dobře no, ještě Tropico 3 mě docela baví :-D ), tak proč nezainvestovat a nebavit se ještě víc :-D. A navíc není furt jistý, že se to platit bude (aspoň myslim).. No uvidíme.

@TOPSTAR named epsn: Bohužel s Barbie fasion salon nemám takovou zkušenost jako ty, takže těžko říct :-|

Dušan

Sobota 6. 3. 2010, 23:31 | reagovat

Čtu tady že pokud bude DLC placený že si to nikdo nikdy nekoupí jde vidět že tu jsou asi samí socky :-D :-D :-D

mijunior

Sobota 6. 3. 2010, 23:05 | reagovat

@TOPSTAR named epsn: BF:BC2 je na urovni Ordinace v ruzove zahrade kdyz ho porovnam s ArmA 2. :-D ;-)

TOPSTAR named epsn

Sobota 6. 3. 2010, 22:34 | reagovat

já mám pocit že mw2 je asi na úrovni barbie fashion salon když ho porvnám s BF:BC2

LOL

Sobota 6. 3. 2010, 20:56 | reagovat

kúpte si to… je to výhodná ponuka.. dajte Ac a IW ešte raz na Vás zarobit… smelo do kúpy… :-D :-D ;-)

Lubci

Sobota 6. 3. 2010, 20:04 | reagovat

@lol: srat so sp sa musia aby som si kupil to dlc :-D :-D

Tomas

Sobota 6. 3. 2010, 19:24 | reagovat

@lol: To spíš tvůj , kámo :) Když si léčis komplexy nadáváním druhým :D :D

@kraut: Převodem

@tolca: Ne

lol

Sobota 6. 3. 2010, 19:11 | reagovat

Lubci na co se budou srat se SP omg?.....a Hedosek BF:BC2 neni o nicem, o nicem je tvuj ubohej zivot :-*

tolca

Sobota 6. 3. 2010, 18:49 | reagovat

A nevíte někdo kdy bude ten DLC vydanej ??

kraut

Sobota 6. 3. 2010, 17:56 | reagovat

a kdyby byl DLC placenej tak jak se to plati ?

Lubci

Sobota 6. 3. 2010, 17:42 | reagovat

no aby som kupil dlc tak to by tam museli pridat minimalne 10+ Spec ops missi, nejake veci aj do SP napr nove zbrane a do mp by stacili aj taketo mapy +nejake nove mody… Iwnet neodstrania to sa bat netreba – dedic nebudu… ale good by bolo viac playlistov(napr kazdy mod v 3rdP zvlast) a MOZNOST si VYBRAT MAPU… Sp misie by mi nevadili ani take ako prerabka airplane z cod4 alebo cisto ac130kova, no aspon nieco aby sa na SP nezabudlo, napr arvade mod by bolo fasa aby sa vratil, alebo cheaty z cod4 – bt namiesto melee rungtime atd… no a nejake nove achievmenty :-D to by ma ukecalo uplne :-D

Hedosek

Sobota 6. 3. 2010, 17:39 | reagovat

Ladinek jde vidět že jsi nikdy DLC nekupoval u map packu byly Tři mapy nic víc u 5 ještě bývali Nazzi zombi mapy tady jsou 3 nové a 2 staré ale věř mi nevyplatí se jim dělat Dedikované servery pro PC je vás fakt málo :-D a jen tak BBC2 je naprosto oničem:-D

Ladinek

Sobota 6. 3. 2010, 17:26 | reagovat

Pokud bude DLC jen placenej soubor map z CoD4 tak jim na to z vysoka dlabu a radsi si koupim BC2. DLC kupuju pouze za predpokladu, ze bude obsahovat moznost dediku nebo kdyz bude zadarmo…

Majky

Sobota 6. 3. 2010, 16:56 | reagovat

Taky možný, ovšem Rust je kapánek větší, v COD 4 sou ty mapy takové pochmurné v MW2 vsadili na pestřejší barvy a vyplatilo se to…

Lubci

Sobota 6. 3. 2010, 16:43 | reagovat

@Majky:to je alternativa k rust 8-)

leave

Sobota 6. 3. 2010, 16:29 | reagovat

na crashi se dobre da nuke

Majky

Sobota 6. 3. 2010, 15:59 | reagovat

crungEEEr: Hm, o tom jsem mluvil, ty mapy nejsou připravené na ty nové killstreaky jako chopper gunner nebo ac130, ovšem tyhle dvě mapy (overgrown a Crash) jsou na tom nejlépe.

největší ironie by byla kdyby tam dali mapu shipment :D to by bylo maso…

Majky

Sobota 6. 3. 2010, 15:57 | reagovat

Pokud budou v DLC jenom nové mapy a ještě takhle převzaté z COD4, bude to velké zklamání a nevrazil bych do toho ani pětník…

Já chci dedikované servery, bez nich se nedá hrát, plno serverů je hacklých, všichni cheatují, VAC je ve hře pro smích… pár map to určitě nezachrání, víc než to bych právě uvítal řešení téhle situace.

ale asi se nedočkám

crungEEEr

Sobota 6. 3. 2010, 15:56 | reagovat

umí si z vás někdo představit jak letíte v AC nad Crashem? ja teda ne xD

cermbo

Sobota 6. 3. 2010, 15:47 | reagovat

standa to nebudou noví mise to budou jen mapy ale co myslíte mohlo by IW vydat datadisk který by o jednu kapitolu zvětšil SP v MW2 aspon by už nemusel byt MW3 vzhledem k situaci IW vs Activision

standa

Sobota 6. 3. 2010, 15:16 | reagovat

to budou nove mise do call of duty modern warfare 2 jsetli jo tak jak si je stahnu nebo nejak pobobne a lidi nevite jak si v multy dam na barevne pismo dik ;-)

VenZen

Sobota 6. 3. 2010, 15:00 | reagovat

kdyby tohle vsechno byla v mappacku tak to bych za to i klidne zaplatil maras :)

mijunior

Sobota 6. 3. 2010, 14:17 | reagovat

@Inferno: Melo by to byt jak rika Tomas,proste nebudes mit v nabidce mody ktere bude obsahovat DLC a IW NET te bude pripojovat jen do map ktere obsahuje zakladni verze hry. Osobne jsem na to docela zvedavy protoze ja fakticky ani nehral vsechny mapy v zakladu,bud se pro konkretni mod nepouzivali a nebo me do nich system neprsknul. Pocitam ze to bude pekny mazec,vsichni budou chtit hrat nove mapy,tak jsem docela zvedavy jak to bude IW Net resit?! Kdyz si sami mapu zvolit nemuzeme. 8-O 8-)

Inferno

Sobota 6. 3. 2010, 13:50 | reagovat

No to je paráda, už teď hraje mosh pit jenom cca 2 000 lidí, to sem zvědavej jak to bude vypadat potom. No snad to bude zadáčo a samo se to stáhne a hotovo. Proč to komplikovat že 8-)?

Tomas

Sobota 6. 3. 2010, 13:50 | reagovat

Tady už jsem to všechno vypsal : @Tomas:

Gary Roach Sanderson

Sobota 6. 3. 2010, 13:46 | reagovat

Libi se mi ty nove mapy ale ty z CoD4 ne ja bych udelal uplne novy :-D

Lubci

Sobota 6. 3. 2010, 13:45 | reagovat

@Inferno:no a kedze sa na vyvoj tak ....... tak by malo byt dlc 4free ale nwm :-D

Tomas

Sobota 6. 3. 2010, 13:39 | reagovat

@Inferno: Ten DLC bude v podstatě něco jako placenej patch :) A s tím nějakou zkušenost máš , ne ? :D Systém si nějak lidi rozdělí na ty co ho maj a ty co ne . Pak je dohromady prostě nespojí

Core

Sobota 6. 3. 2010, 13:36 | reagovat

@Sanko:jn nejlepší byli asi vacant,pipeline a overgrown :-)

Inferno

Sobota 6. 3. 2010, 13:35 | reagovat

Jelikož nemám s DLC v praxi žádnou zkušenost, tak mám jeden dotaz. Kdyby, jak tady někteří píšou, byl teda skutečně placenej a dejme tomu si ho koupilo třeba 90% lidí. Tak jak to pak bude fungovat? To jako ty co ho mít nebudou tak se prostě nepřipojej, protože většina lidí bude hrát mapy, který těch 10% lidí nemá? A nebo je možný že se objeví třeba novej killstreak, kde budu z ISS smažit laserem zmateně pobíhající vojáčky atd. Takže kdyby přibyly třeba nový zbraně nebo killstreaky, tak je vlastně skupina lidí co si to nekoupí v nevýhodě ne? Ale spíš mi de o to jak to bude vypadat s těma mapama, myslim že by bylo těžký v praxi rostřídit na lidi co DLC maj a na ty, co ho nemaj – aby se nestalo, že DLC nemám a stejně mě to připojí např. do Complexu protože lidi co DLC nemaj momentálně nehrajout apod. No snad aspoň někdo pochopí jak to myslim a dá věděět :-D

Sanko

Sobota 6. 3. 2010, 12:22 | reagovat

jak si ulehcit praci? tak, ze udelat „remake“ starych map z cod4, ne diky, uz sem se jich nahral dost, radeji novy a kdyz uz cpat mapy z minulyho dilu tak treba vacant…

Lubci

Sobota 6. 3. 2010, 11:19 | reagovat

no problem je v tom ze ten kto ma vela casto nema dost… ;-)

Tomas

Sobota 6. 3. 2010, 11:19 | reagovat

@R0CK/Icepick:Jé…ten hezký naivní psotoj :) Že kdyby za to chtěli peníze by se ztrapnili :D :D Když vyděláš 10 milionů a někdo ti nabízí dalších 5 – Vemeš to , nebo se bojíš že by ses ztrapnil :D :D ?

R0CK/Icepick

Sobota 6. 3. 2010, 11:10 | reagovat

@Lubci: kamaráde dobře si to napsal..přesně ták :D „hlboko do jejich activison rite :D“ ale tak byli by low kdyby davali za prachy…vydělali na tehle hře miliardy a ještě by chtěli víc? by se trošku ztrapnili…

R0CK/Icepick

Sobota 6. 3. 2010, 11:07 | reagovat

@R0CK/Icepick: aha tak je tam video..hmm už tomu věřím na 60% :D

R0CK/Icepick

Sobota 6. 3. 2010, 11:05 | reagovat

fake..ani to není video..jen ořezanej swap z MW2 a screeny z coda4, i když některé ty loading screeny jsou pěkné…30% tomu věřím…

Lubci

Sobota 6. 3. 2010, 10:46 | reagovat

@Core:ty vole aj ja som na prvy krat precital neexistuje :-D

Core

Sobota 6. 3. 2010, 10:40 | reagovat

@Rahlir:ty si asi debil co?? co tam asi píšu že SAS existuje příště si to líp přečti ;-)

Lubci

Sobota 6. 3. 2010, 10:35 | reagovat

tak podla mna DLC kde je len par map do mp je uboha a trapna sracka… ak toto bude v dlc + unlock modov co mali byt pri vypusteni hry tak nwm ci ho chcem ak by bol zadara(no zadara by som bral :-D :-D), ale ak tam nepridaju nic do Spec Ops tak nech si plateny dlc strcia tak hlboko do tej ich activision rite ako sa ani len neda :-x

Venator

Sobota 6. 3. 2010, 10:34 | reagovat

Nebo Hello Kitty Happy Island :D

Vasil

Sobota 6. 3. 2010, 10:33 | reagovat

@Venator: Máš recht , lidi kteří nedokážou unýst že někdo je lepší než oni by měli tu hru odinstalovat a hrát Mario !!! :-x

Venator

Sobota 6. 3. 2010, 10:32 | reagovat

Lol rodny to trocha přeháníš ne ? Snipeři jsou prostě lidi se kterými musíš i ve válce tak i v CoD počítat , většina z nich to stejně neumí jak jsem se včera přesvědčil :-D

rodny

Sobota 6. 3. 2010, 10:20 | reagovat

Jestli je to video pravda, tak je to fajn. Hlavně ať to nejsou mapy typu wastenland a rundown, které jsou pro kempry a snipery přímo dělané.

Gazzzik

Sobota 6. 3. 2010, 9:56 | reagovat

Tak ty mapy mě moc nepotěšily,nelíběj se mi až na complex

crash a overground…těch už mám dost z COD4,spíše bych uvítal např. ňákou noční mapu,kde by se používalo noční vidění,bylo by to něco novýho

Rahlir

Sobota 6. 3. 2010, 9:55 | reagovat

@Core: SAS existuje ty blbe… Je to britska specialni jednotko OMG! :-? :-x

Tomas

Sobota 6. 3. 2010, 8:48 | reagovat

@Core: To je jako říct že terminátor je to samé jako rychlovarná konvice a ta taky existuje :)

Core

Sobota 6. 3. 2010, 8:44 | reagovat

@Tomas:já si myslím že TF141 je to samý co SAS a to exixstuje :-D

Tomas

Sobota 6. 3. 2010, 8:10 | reagovat

@Buchis: Protože to jsou náhledu z programu pro tvorbu map :) ( z „tólsů“ ) . Což potvrzuje tu moji doměnku s tím že to jsou mapy portnuté z CoD4 :D

Buchis

Sobota 6. 3. 2010, 7:46 | reagovat

akorat nechapu proc na nejakych obrazcich sou treba ukazany zbrane napr: 2:33,3:02,3:11 8-O

Tomas

Sobota 6. 3. 2010, 7:29 | reagovat

@rybos86: Jak jsem už psal . „nededik.“ servery jsou ta nejlepší možná ochrana proti chetarům a warezákům ( 99procent čítrů je zároven i warezáků ) . Bohužel už ne VAC který selhal i v CS

Tomas

Sobota 6. 3. 2010, 7:27 | reagovat

@Farel: Na co nové strany :D :D ? Vždyt 80 procent hráčů MW2 ani nevé kde by se mapa měla nacházet , s jakou hrají zbraní ( vybýrají si podle obrázku ) a už vůbec ne za koho :D :D No a stran je tam stejně moc a blbě udělaných . Ruská armáda kupříkladu NIKDY nepoužívala , nepoužívá a kvůli nepraktičnosti i nebude používat červenou kamufláž :) Militia je udělaná přesně ta jak v reálu vypadá – až na tu nereálnou výzbroj..... TF141 neexistuje , takže myslím že se to nemusí diskutovat . Ti ruští „teroristi“ ( ? ) , No prostě ti v zimě :D :D ( Pardon ale to už si fakt nepamatuju ) Třeba mají HODNĚ zvětšenou kamufláž Flecktarn ( asi 40× větší než v reálu . A ne : není to vzor. Flora ). No a pak tu jsou rendžři – Samozřejmě s 10× zvětšený ACU patternem – Ti nějací Traitors . Výbava dobrá .....

No a to je asi všechno co jsem chtěl říct :D :D

Tomas

Sobota 6. 3. 2010, 7:19 | reagovat

Takže : DLC bude placený skoro určitě.

A já jsem spíš skeptik : jde vidět že crash i overgrowm jsou PRÍMÉ PORTY – Ne remaky , ale přímé porty. Což znamená (i podle názvu mp_blablabla ) že by to mohlo být dílo zdatných modderů . A u toho complexu a toho druhého ? To jsou podle mě mapy vytvořené komunitou pro CoD4 ( Mám dojem že mapu podobnou complexu jsem hrál v zombie modu ) … a pak portované do MW2 .

Pak je tu ještě možnost PS ( photoshop ) ale vzhledem k velkému množství obrázků to asi nebude pravda . Nebo skiny na CoD4 ( kde s modováním není problém ) portnuté z MW2 – včetně hudu a zvuků . To je ovšem taky nepravděpodobné , vzhledem k velkému množství práce . No a jestli to video NENÍ fejk tak bych ucítal určitě pipeline a vacant – Dvě nejlepší mapy v CoD4

kraut

Sobota 6. 3. 2010, 7:11 | reagovat

dobry mapy, doufam ze to nebude placeny

Errurek

Sobota 6. 3. 2010, 4:04 | reagovat

Nejwic by se mi libila overgrown , to je snad jedina mapa , kdy me bavila v Cod 4 xD :-) :-)

[Nič!tel]

Sobota 6. 3. 2010, 0:47 | reagovat

Taky jsem video stopnul u mapi complex a prohlížel určitě bude zajímavá :) a docela rád bych si zahrál mapu overgrown a i crash ale aby to zase nepřehnali a nebyla většina map z CoD 4 to bych nerad…

Farel

Pátek 5. 3. 2010, 23:33 | reagovat

Nevim proc by se mely delat remaky map (Mapa Wasteland je jenom jedna ramekovana) ale nwm treba bych pridal novy strany (Nova militia napriklad) ale kill streaky by mohli pridat :D

btw : YouTube=TheFaTeg

mijunior

Pátek 5. 3. 2010, 23:05 | reagovat

Jsem tady spravne na strankach o MW2? Podle casti videa bych rekl ze jsem si popletl dil. Tak se nam recyklace vetrela i do herniho prumyslu mrska jedna.

Ja

Pátek 5. 3. 2010, 22:45 | reagovat

Winter Crash bylo maso , vzdycky kdyz se dal nalet tak bylo slyset : Hou , Hou , Hou :D … ja osobne bych byl rad za vice novych map , nez map z COD4 … na tich sem si uz vyhral dost

rybos86

Pátek 5. 3. 2010, 22:21 | reagovat

dufam ze to neni fake crash bola tiez moja naj mapa akeby exte dali dedykovane servre bola by to parada

Duckiller

Pátek 5. 3. 2010, 22:05 | reagovat

lol, jestli to není fake tak to bude hustý.v tom videu mohli ukázat třeba i notebooka na SaD, to by mně ještě víc předsvědčilo

Pepe

Pátek 5. 3. 2010, 22:02 | reagovat

Ten Crash by mě potěšil ale taky zajímavě vypadal obrázek mapy Complex. :-|

Wixi

Pátek 5. 3. 2010, 22:00 | reagovat

Crash mi je lhostejný ale pokud complex bude s otevřenýma budovama bylo by to hezkéé

ZutreV

Pátek 5. 3. 2010, 21:51 | reagovat

ten Crash je lxs !!to doufám fake není ! 8-O

eShop
Objednejte si Modern Warfare 2 nyní
Sledujte nás
RSS Twitter Facebook Steam
Vyhledávání

Návštěvovanost
toplist
Partneři
Stalker.Hotgames.cz Assassin Fansite AACZ Banner Maxpayne3.cz - Největší česká Max Payne fanstránka ReloadMag
Copyright © 2009 MW2.cz | Původní design vytvořil Tasi, kód Václav Valenta | Úprava designu DAV1D
Veškeré kopírování obsahu či částí grafiky není bez svolení admina povoleno.
Sháníte Call of Duty: Modern Warfare 2 levně a rychle? Zkuste náš eshop zaměřený na prodej PC her.