Největší česká fansite o hře Call of Duty: Modern Warfare 2 - novinky, návody a další

MW2.cz O hře Galerie Downloady

První detaily o Call of Duty: Modern Warfare 2 jsou venku! FAKE?

Davis - Středa 4. 3. 2009, 8:41 | 230 komentářů

Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že Infinity Ward založil svůj oficiální účet na Twitteru, kam jste mohli přispívat vašimi nápady, které by jste rádi v Call of Duty: Modern Warfare 2 viděli. Teď se zde ale de facto odhalila celá hra. Pojďme se na to společně podívat!

Je třeba upozornit, že jde o nepotvrzené informace!

  • Navzdory dřívějším spekulacím má být hra zasazená opět kamsi na Blízký východ, opět se ujmete role amerických mariňáků a s dabingem do kampaně má pomáhat herec Ken Lally.
  • Samozřejmostí bude kooperativní mód, ať už s boty nebo online, a možnost přizpůsobit si svoji postavičku (vč. příslušnosti k armádě jedné konkrétní země).
  • Modern Warfare 2 obsáhne vozidla, helikoptéry, UAV i přivolávání leteckých náletů.
  • Ze zbraní potvrzeny opět AK-47, M4, M40, mírně přepracovaná M16 (účinná pouze při zásahu do hlavy, krku nebo trupu těla), dále přibude americká odstřelovačka SR25M, kanadský samopal Diemeco C8 a britský L85A2. Multiplayer obsáhne celkem pětatřicet zbraní, mezi nimiž naopak nebude figurovat Scorpion, P90, M21, R700, G3 ani G360, a některé z nich prý v sólo kampani nenajdete.
  • V multiplayeru si znovu zahrajete oblíbené mapy z prvního dílu Modern Warfare stejně jako všechny módy, které nově obsáhnou hardcorovou obtížnost při hraní proti botům a přibudou minimálně dva: Secure (variace na CTF s cílem ukrást nepříteli informace) a druhý na modelu Search and Destroy, kde budete lovit určitou osobu z nepřátelského týmu.
  • Odstřelovači budou nosit zvláštní kamufláž, aby se snadněji ztratili v trávě (jako v kampani ze čtyřky), v multiplayeru ale nebudou mít tlumiče.
  • Multiplayerové módy si budete moci vyzkoušet i po lokální síti, bohužel ale bez botů.
  • Ze čtyřky se vrátí všechny perky vyjma naslouchání nepřátelské komunikaci, možnost ukládat si kamerové záběry posledních chvilek svého života před smrtí a z pětky pro změnu zase něco podobného módu Nazi Zombies. Vedle toho prý celá hra počítá s krví i násilím.

Platformy zatím potvrzeny nebyly, ale PC v nich téměř jistě figurovat opět bude.

UPDATE: Podle posledních informací jsou tyto údaje nepravdivé!

Zdroj: Tiscali Games


Komentare

Přidej komentář

Dodržujte prosím pravidla komentářů!

Text:


Smajlíci: Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|

!S!WCRTESTINPUT000000!E!

Neděle 5. 2. 2012, 14:23 | reagovat

!S!WCRTESTTEXTAREA000001!E!

nDrZDOQKRELdsHlKFy

Sobota 21. 5. 2011, 15:28 | reagovat

Hey, youÂ’re the goto expret. Thanks for hanging out here.

Rokiniz

Úterý 5. 5. 2009, 19:45 | reagovat

2jumpEEEr: ban to sem cetl az ted konecne nebude na cod5.cz jeho REAGOVANI a to psani ja sem nemuzu dosmat jak sleptl „bit“ a „byt“

maro

Pondělí 6. 4. 2009, 20:24 | reagovat

nevim jak vam ale jede vam cod5 a cod4??? me ne

jumpEEEr

Neděle 5. 4. 2009, 15:47 | reagovat

je to tak

maro

Neděle 5. 4. 2009, 15:23 | reagovat

jumpEEEr napsal… zapnu multiplayer vezmu naganta.....killnou mě ale nagant stále visí ve vzduchu :D:D po respawnu se vrátim tam kde mě předtim zabili ale nagant tam visí stále

neres me to udelalo ze sem kilnul japoncika s type100 a to type100 bylo furt ve vzduchu a strilelo takze jako nevim no podle me je cod5 jeden velky bug

Davis

Středa 25. 3. 2009, 21:26 | reagovat

2Adý> Mimo téma.

Adý

Středa 25. 3. 2009, 19:58 | reagovat

Omg proč ten komentář mažeš :(

Ondrej.Syky

Sobota 21. 3. 2009, 11:48 | reagovat

Podle skutečnosti je to obojí kravina..a velká :-D

Ondrej.Syky

Sobota 21. 3. 2009, 11:47 | reagovat

RC_: Já to myslel podle historický skutečnosti ;-)

RC_

Pátek 20. 3. 2009, 21:08 | reagovat

Ondrej.Syky podle skutečnosti? maximálně po historický stránce ale jinak ne…nebo ti přijde realný svítící bendy s nabojema do všech pušek co vypadnou z mrtvího vojaka?? Nezdalo se mi , že ve valce měli všechny pušky stejnou ráži…

.::k234567::.

Pátek 20. 3. 2009, 20:59 | reagovat

projednou s tebou souhlasim ;-)

Ondrej.Syky

Pátek 20. 3. 2009, 19:44 | reagovat

Na MoH se mi líbí že když chtí udělat hru z tutý doby tak ji aspoň narozdíl od CoD udělaj podle skutečnosti.

Martin

Pátek 20. 3. 2009, 16:06 | reagovat

První screeny a možná i video z hraní bude začétkem června u příležitosti konání E3 ;-) :-D

.::k234567::.

Pátek 20. 3. 2009, 15:32 | reagovat

proč kopírujou?to spíš iw kopirovaly od ea ;-)

RC_

Pátek 20. 3. 2009, 15:19 | reagovat

Jooo Mafie…to sem zvědav jak to zvládnou…myslim , že je to nejočekávanější hra roku…

jumpEEEr

Pátek 20. 3. 2009, 15:13 | reagovat

xD no to bude paráda omg zas akorát kopírujou

M4S4CR

Pátek 20. 3. 2009, 14:47 | reagovat

Já se těším na CoD6 taky, ale více na ten novej Medal of Honor z Afriky, kde budete bojovat v tý operaci podle tý skutečný události myslím v roce 2003.

*K234567*

Pátek 20. 3. 2009, 12:25 | reagovat

NWM me staci screeny s MAFIE ;-) :-D

Gojny

Čtvrtek 19. 3. 2009, 21:52 | reagovat

první scrn typuju na červen !:D

RC_

Čtvrtek 19. 3. 2009, 18:09 | reagovat

první screeny typuju tak na červenec – srpen… :-)ty povací hra…tak gdy myslíte?

jumpEEEr

Čtvrtek 19. 3. 2009, 18:02 | reagovat

brzo eště

Gojny

Čtvrtek 19. 3. 2009, 17:34 | reagovat

už by to chtělo nejake pořadne novinky :) a nejaky ten screenshot už by taky mohli ukázat :-)

Ondrej.Syky

Čtvrtek 19. 3. 2009, 16:17 | reagovat

Dyť jsem to řikal hned 8-)

jumpEEEr

Čtvrtek 19. 3. 2009, 16:05 | reagovat

je to fake potvrdili to infinity ward

rockyzz

Čtvrtek 19. 3. 2009, 15:28 | reagovat

treba to neni fake..

rockyzz

Čtvrtek 19. 3. 2009, 15:27 | reagovat

hej tak to je lol to je jasny ze o cod6 :D

Maker

Čtvrtek 19. 3. 2009, 15:27 | reagovat

g

.::k234567::.

Pondělí 16. 3. 2009, 20:21 | reagovat

RC_:jo tak s tebou souhlasim:)

M4S4CR

Pondělí 16. 3. 2009, 16:09 | reagovat

Jak nevím jak Vy, ale CoD5 se mi líbilo i přes bugy. MoH:PA je taky výtečný. Obě dvě hry mě chytily a nepustily a obě jsem dohrál až do konce. MoH:Airborne má kvalitní grafiku jako CoD5, o tom žádná. Já myslím, že MoH a CoD nejsou konkurenti, neboť kořeny mají u 20 producentů, které po vytvoření MoH:AA vytvořili Infinity Ward.

Master19

Pondělí 16. 3. 2009, 14:51 | reagovat

hele bavime se tady o CoD6 nebo o MoH PA?????? :-)

jumpEEEr

Pondělí 16. 3. 2009, 13:48 | reagovat

to mohl tušit každej

michal

Pondělí 16. 3. 2009, 13:32 | reagovat

je.to.fakkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeee !!!! to sem mofl tusit :-D :-D 8-O :-)

jumpEEEr

Neděle 15. 3. 2009, 22:46 | reagovat

njn ale na Airborne ani CoD 5 nemá a má i o DOST lepší grafiku jako o u Airbonu se mi fakt líbí

Ondrej.Syky

Neděle 15. 3. 2009, 22:10 | reagovat

RC_: Koukni na net a sám zjistíš že ti nelžu…Koukni třeba na databaze-her.cz. Tam je MoH:PA jako druhej nejhorší díl série.

RC_

Neděle 15. 3. 2009, 21:58 | reagovat

Ondrej.Syky…označován možna tak tebou…ale mě je to celekm jedno…ja mam svůj nazor a ten mi nigdo nevezme…

Ondrej.Syky

Neděle 15. 3. 2009, 21:47 | reagovat

RC_: Kdybysi hrál aspoň jednu misi z MoH:PA tak by si sám uznal, že v CoD5 je líp ztvárněn Pacifik… BTW: MoH:PA taky často bejvá označována za nejhorší díl celý série ;-)

RC_

Neděle 15. 3. 2009, 21:36 | reagovat

.::k234567::…jo na opakovačky sem se hodně těšil…ale gdyš sem hral beta verzi a sprigfieldem sem zabijel na tři rany…docela mě to přestalo bavit… Syky… ono to spíš vypadá , že si to právě ty nehrál…

Ondrej.Syky

Neděle 15. 3. 2009, 21:23 | reagovat

Hm kdybyste MoH:PA hráli tak byste sami uznali jaká to je nuda. Já to přehrál někdy před rokem a tenkrát jsem se na to hodně těšil ale zklamání bylo celkem velký…Celý SP je jen o chodění v djungli.

.::k234567::.

Neděle 15. 3. 2009, 21:14 | reagovat

cod4 ma libovej singl a multak ale WWII je WWII opakovacky 4ever :-D

Greenleaf

Neděle 15. 3. 2009, 18:30 | reagovat

Medal of Honor: Pacific Assault má na dnešní dobu zastaralou grafiku, ale je tam více vymožeností, než v CoD5 a to bez diskuse. Můžeš k tobě přivolat lékárníka atd. Říkám, CoD5 jsou vyhozený peníze. A Treyarch jsem měl rád, prtoože vlastním PS2 a mám CoD3 a je dobrý, ale prostě CoD5 zpackali, jak to šlo.

Mark14

Neděle 15. 3. 2009, 18:24 | reagovat

Budu tady reagovat na diskuzi, která je trošku starší, ale přece jenom mi to nedalo. Nevím, proč všichni odsuzujete CoD5 a myslíte si, že CoD4 je nej. CoD5 se mi zdá lepší než CoD4. A od ostatních her ze série CoD je v něm správně pojmenován SturmGeweher44(Stg44), protože v ostatních CoDech se jmenuje MP44. Kampaň je delší a akčnější než v CoD4. MP je taky vylepšený. Máte tam 65 ranků + 10 Prestige módů. Zvuky zbraní jsou více reálnější a všichni nadáváte, že jsou jako špuntovky proto, že v ostatních CoDech byly docela nereálné. Ale zase souhlaím s běháním s MG a FG42 a střílením z nich za běhu. S 15kg kulometem střílet za běhu by nebylo zrovna jednoduché.

A ještě odpovím na reakci k měmu předchozímu komentáři. Promod je jenom ke zvýšení FPS odstraněním různých věcí, které dělají hru reálnou(např. mlha atp.). Snížená učinnost automatických zbraní a zvýšená účinnost sniperek je kvůli sniperům, protože by si stěžovali na to, že když někoho trefí, tak vesele běží dál.

RC_

Neděle 15. 3. 2009, 18:11 | reagovat

Ondrej.Syky…o tom bych s tebou polemizoval…

PaFF :>

Neděle 15. 3. 2009, 15:50 | reagovat

melete prd nazi je nádherná věc a do MW2 to pujde podle zverejneni IW a vse co napsal IWK je total kravina

Ondrej.Syky

Neděle 15. 3. 2009, 15:13 | reagovat

RC_: Medal of honor pacific assault?? Si děláš snad srandu ne? Hrál si to někdy? :-D Já teda proti MoH nic nemam, některý díly se jim povedly, ale kdybych měl hlasovat pro nejhorší, tak to vyhraje právě MoH:PA. Větší nudu jsem fakticky nehrál… Sice je tam Pearl Harbor, ale jestli je CoD5 nereálný tak to pak nwm co teda MoH:PA.

RC_

Neděle 15. 3. 2009, 15:08 | reagovat

Ondrej.Syky …s tym metrem máš možná pravdu..ale pacifik se zdál lepší v medal of honor pacific assault…tedy aspoň na tu dobu…a nazi zombie? Na jednu stranu chtěj autlentyčnost hry a na druhou sci-fi…to neni normální…

JFK

Neděle 15. 3. 2009, 14:09 | reagovat

PaFF :> na MP sa neni načo sťažovať ? a Ty kde žiješ ? 8-O CoD5 MP ⇒ samý bug, otrasné zrodenia vždy tam kde je najviac nepriateľov, nekonečný plameňomet, tlmiče na zbraniach, mieridla na zbraniach (nemá to tam čo hľadať), všetko je strašne malé (trend je presne opačný viď. CoD4, Bioshock, Necrovision atď…),nevyrovnanosť zbraní atď. podľa mňa by ma mala hra zabávať a jej pozitíva by mali prevažovať nad nedostatkami a nie ako je to v CoD5 že celu hru len nadávam na chyby :-?

jumpEEEr

Neděle 15. 3. 2009, 14:09 | reagovat

njn ale všechno dobrý nakonec skazej BUGY! BUGY! BUGY!

Ondrej.Syky

Neděle 15. 3. 2009, 13:56 | reagovat

RC_: Ukaž mi lepší ztvárnění války v Pacifiku! Nebo lepší ztvárnění dobytí Berlína (např. přestřelky v metru)?? .. Podle mě to byl skvělej nápad jenom nebyl dotaženej do konce…A proč je podle tebe mod Nazi Zombie ubohý?? I ten největší odpůrce CoD5 musí uznat, že je to dobrý zpříjemnění hry.

RC_

Neděle 15. 3. 2009, 13:36 | reagovat

paff…kdyby IW delaly CoD5 tak by to nebyla 2WW…a je pravda , že nemam rád Trearch , ale od té doby co sem vyděl cod5. Dost pochybuju o tom , že v CoD6 bude nejaký ubohý nazi zombii…a řekni mi , co kopíruje Infinity Ward??…právě ty si fanatický zastance už docela ohraneho žánru druhé světové války…kdyš chce negdo dělat 2WW tak to musi byt sakra napad a spracovaní aby to byla hra o ktery se bude říkat „joo…to je dobrá hra“…a to trearch nedokazal…aspoň v mích očích ne…a udělat hru kdyš ti něgdo nechá engine a ještě ti stim pomáha…hmm…zamysli se…

Ondrej.Syky

Neděle 15. 3. 2009, 13:27 | reagovat

PaFF :> Naprosto s tebou souhlasim. Přesně stejnej názor mam i já.

PaFF :>

Neděle 15. 3. 2009, 12:46 | reagovat

njn to je ono.. tady nejde o hru ale výrobce! Vy nesnášíte Treyarch jen proto, že neudělali trojku na PC.. Přitom kdyby upe stejně 5ku udělali IW tak ji milujete.. dvojka si získala tolik lidí páč na svoji dobu to byla výborná hra a 4ku protože současnost… 5ka má ze všech těhle her např. nejhezčí grafiku, příběh v SP je výbornej, mapy v MP taky si neni na co stěžovat, trochu mě jebou auta a tanky na hovno to je asi jediný, a novej NAZI zombie mod, to je třeba vynález treyarch a příště ho IW taky použije do MW2 tak neříkejte že ty zaměřovače atd.. umí kopčit jen TA když to dělá i IW ;)

RC_

Neděle 15. 3. 2009, 11:34 | reagovat

vyhazování peněz akorád xD

jumpEEEr

Neděle 15. 3. 2009, 9:34 | reagovat

tak to kup na ps2 :D

RC_

Neděle 15. 3. 2009, 9:00 | reagovat

CoD3 bohužel nemužu posoudit…konzoli mam ale jen PS2… :-(ale pro mě je asi nej díl CoD4…ale musim podotknout , že CoD2 je taky docela luxusní…

jumpEEEr

Neděle 15. 3. 2009, 8:46 | reagovat

COD 3 hraju a radši než 5ku

.::k234567::.

Neděle 15. 3. 2009, 8:41 | reagovat

jakej dil je podle vas nej a v cem?

.::k234567::.

Neděle 15. 3. 2009, 8:40 | reagovat

jo jak tady padlo o tech treninkach hral nekdo 3??tam je totiz taky :-D

RC_

Neděle 15. 3. 2009, 0:45 | reagovat

Tady asi tak nejde o ty bugy ale o to , že gdyš chce trarch dělat histori tak by to mělo být na zakladě nějakych faktů , ať technických nebo již zmiňovaných historických…v tom spočívá výhoda CoD4…tam se na historii nemusely ohlížet…něgdo tomu říká ulehčování nebo vychcanost…neni to pravda…změna do součatnosti byla nečekaná ale taky patřičně vydařená a to zvláště díky pestré výbavě arsenalu…což kompenzuje právě netradiční časové zařazení…CoD4 byla aspoň pro mě tedy příjemná změna a myslím , že by se mohla ucházet spolu z CoD2 o nejpovedenější díl CoD vůbec…

jumpEEEr

Sobota 14. 3. 2009, 23:36 | reagovat

to sem si taky všiml :D když sem se ho snažil střelit

Ondrej.Syky

Sobota 14. 3. 2009, 22:55 | reagovat

První mise v CoD2, tak tam jak máš hodit dýmovnici aby tam ten týpek z toho obrněnýho transportéru neviděl, tak tam vlastně žádnej týpek neni :D MG42 taky střílí bez sřelce.

jumpEEEr

Sobota 14. 3. 2009, 22:30 | reagovat

no jo no ale MG bez střelce nemá protě chybu

Ondrej.Syky

Sobota 14. 3. 2009, 21:55 | reagovat

V CoD2 to je normálka .. nebo nejlepší je když se ta zbraň točí ve vzduchu a ještě má hlaveň ve zdi :D

jumpEEEr

Sobota 14. 3. 2009, 21:37 | reagovat

to se mi ve 2 ani ve 4 nikdy nestalo........aspoň ne v takovym formátu v jakym se to děje v CoD 5

Ondrej.Syky

Sobota 14. 3. 2009, 20:39 | reagovat

No přehrál jsem to dvakrát a tokovídle bugy jsem tam teda neviděl, ale neřikam že to neni možný..A to s tou zbraní ve vzduchu..to samí máš i v CoD2 a CoD4. Dokonce někdy se i stává že se ta zbraň i v tom vzduchu kroutí :D

jumpEEEr

Sobota 14. 3. 2009, 20:32 | reagovat

dneska sem hrál všechny ruské mise podruhý :D:D ale musim se fakt smát :D:D:D takových bugu!! :D:D přiletí ke mě nád Německej nevim jak se menuje prostě ten jak se aktivuje dole na tý „tyčce“ zmáčknu G ale zpátky už mi házim AMERICKEJ MK II granát ikdyž amíci v té misi nejsou a nemají tam co dělat.........du dál kde střílí fašista z MG 42.....hodím na něj molotov postřílim všechny okolo a ejhle.....MG střílí samo bez vojáka a jako kdyby mělo aimbot…zapnu multiplayer vezmu naganta.....killnou mě ale nagant stále visí ve vzduchu :D:D po respawnu se vrátim tam kde mě předtim zabili ale nagant tam visí stále :D jako fakt dneska sem si užil bugů naplno

Ondrej.Syky

Sobota 14. 3. 2009, 20:07 | reagovat

Mr.Joe: Nwm jak ti to mam dokázat, ale CoD4 jsem opravdu hrál. Mam ho ještě v kompu nainstalovanýho ;-) .. A jinak jak si napsal „Lepší střílet s AK-47 než s Type100!“, já bych rači střílel z Type100 protože AKáčko máš dneska v každej druhej hře. ;-)

Mr.Joe

Sobota 14. 3. 2009, 19:59 | reagovat

TO: Ondrej.Syky: Samozřejmě, že CoD4 je něco jiného než z předchozích dílů, ale mít 6dílů o 2. světové válce je nuda! Vždyt i děj jedné mise v CoD5 je stejná jako v CoD1!!!Myslím si, že Infinity Ward udělalo dopře že šlo do „budoucnosti“. Lepší střílet s AK-47 než s Type100!A osobně si myslím, že jsi nikdy nehrál CoD4 Syky!!!Tak si jdi dělat bábovičky a nech hru na vývojářích!

Ondrej.Syky

Sobota 14. 3. 2009, 19:29 | reagovat

Jinak nikdy jsem netvrdil, že CoD5 je bezchybná hra nebo že je to nejlepší díl série ;-)

Ondrej.Syky

Sobota 14. 3. 2009, 19:23 | reagovat

Hm CoD4 jsem přehrál někdy před měsícem a to že mě nenadchlo, tím se tajit nebudu. Prostě mě ta hra nesedla. Pro mě to bylo prostě zklamání. Autoři si to celý usnadnili tím, že si to celý vymyseli a to jsem od autorů tak skvělých předchozích dílů nečekal. Děj mě moc nenadchnul a navíc tam je spoustu nudnejch misí jako např. ta v letadle, zbytečná jízda autem a nebo to plazení se z vrtulníku. Pro mě to byla prostě nuda.

Greenleaf

Sobota 14. 3. 2009, 18:55 | reagovat

¨Podle mě Ondrej.Syky neměl nikdy CoD4, a proto na ní nadává a zastává se CoD5, která přináší pouze kooperativní mód a zombíky. Kooperativní můžu na konzolích mít taky v jiných hrách a zombíky můžu stříletv Left 4 Dead TAK CO COD5 PŘINÁŠÍ TAK ÚŽASNÉHO, NEŽ JE V COD 4?

RC_

Sobota 14. 3. 2009, 16:30 | reagovat

Ondrej.Syky…no tak newim no…Infinity ward je zakladatel CoD a byla chyba Activision pouštět k tomu někoho jinýho…a prohry?…taková symbolická prohra je ve CoD4 na konci kampaně ;-)…a takový řeči , že cod5 je víc než CoD4 mě docela vytáčej už jen kvuli zmiňované změně vývojařů…tedy v případě Trearch „kopíráků“…

Drsnak

Sobota 14. 3. 2009, 15:30 | reagovat

kdyz vime ze to budde Mordern Warfare 2 tam proc sou tadayk otazniky to bych zpravil

Ondrej.Syky

Sobota 14. 3. 2009, 15:26 | reagovat

Singleplayer v pětce se mi celkem líbil. Je fakt, že je tam spoustu špatných historických faktů, ale toho si většina ani nevšimne.. A to s těma porážkama. Uklaž mi hru kde se prohrává. ;-) .. Jinak nwm jak ostatním ale mně pětka zapadá do celý série CoD víc než čtyrka. Vždyť čtyrka nemá s ostatními díly nic společnýho (maximálně jenom Price z kterýho tam udělali novodobýho Bonda)

RC_

Sobota 14. 3. 2009, 9:38 | reagovat

Newim…zdá se mi , že koukáte jen na ten název Call of Duty 5 a je vam uplně jedno jesli je to kvalita…gdyš sem hrál kampaň ze začátku se mi to docela líbilo , ovšem než přišli ruské mise…až podezřela podobnost s Brothers in Amrs mě docela pohoršila nehledě na fakt zkreslených udalosti viz.:první odstřelovačská mise…ale i pacifik je upraven jak kdyby američané neznali porážku… ;-)

Ondrej.Syky

Sobota 14. 3. 2009, 0:40 | reagovat

Greenleaf: Nwm ale příběhově mi přijde lepší CoD5 než CoD4..A k čemu furt ty nudný tréninky? Je to zbytečný a každej už zná ovládání.. Náhodou to je to co se mi na pětce líbí. Žádnej trénink, rovnou se jde na věc. Od první až do poslední sekundy prostě řežba a to se o CoD4 říct nedá ani náhodou. 8-)

Greenleaf

Sobota 14. 3. 2009, 0:19 | reagovat

Souhlasím s RC_, Infinity Ward vždy si kladlo na příběh a jde to hned poznat – tréning. V CoD1,CoD2 i CoD4 jsou tréninky,kde poznáš,jak se vše ovládá. Prostě IW si vždy kladlo vysoký důraz na kvalitu her.

borghot

Pátek 13. 3. 2009, 17:20 | reagovat

2 PaFF: Je pravda ze odsuzujem neco co jsme sam nezvládli,ale oni taky ne a navic je to jejich prace a meli by k ni pristupovat profesionálě zvlášť u takové hry

RC_

Pátek 13. 3. 2009, 15:07 | reagovat

Infinity ward rules…

RC_

Pátek 13. 3. 2009, 15:04 | reagovat

paff no dobrý a jaktože si třeba CoD2 a CoD4 získalo tolik lidí? Myslíš , že na tom nebylo tolik práce? Já osobně cod od Trearch neuznavám do serie CoD vůbec…už jen proto , že cod3 bylo jen na konzole…

Ondrej.Syky

Pátek 13. 3. 2009, 14:22 | reagovat

Ale já proti CoD5 nic nemam..Jen se tady pokoušim vysvětlit proč CoD5 tolik neohromilo lidi třeba jako CoD2 nebo CoD4.

PaFF :>

Pátek 13. 3. 2009, 13:54 | reagovat

Podle mě může bejt uplně jedno že na thompsnech nejsou nejaky zamšřovače co nebyli, páč když si vezmete jen co stojí udělat jedinou mapu do MP.. jim musí trvat tak do měsíce prostě takže pak ještě SP + grafika a všechny ty věci 3D i textury co k tomu patří.. Ono je snadný odsuzovat hru za něco, co by člověk sám nezvládnul.. No – technologie je čimdál tim lepší a hráči si hold myslí že i tím lepší bude KVALITA her (nemyslim po stránce grafický, fyzikální ani hratelnostní)

Davis

Pátek 13. 3. 2009, 11:45 | reagovat

Text komentáře je omezen na určitý počet znaků :)

Ondrej.Syky

Čtvrtek 12. 3. 2009, 23:46 | reagovat

Ale ja řikam delší že mi nejde napsat :D Vždycky když chi napat obsáhlejší komentík tak to nejde odeslat :D:(

Ondrej.Syky

Čtvrtek 12. 3. 2009, 23:45 | reagovat

Když to celý shrnu tak CoD4 ztratilo spoustu fanoušků hlavně kvůli době kdy se celej děj odehrává, ale na druhou stranu získalo spoustu nových fanoušků díky hratelnosti atd. CoD5 podle mě chtěl tyto fanoušky spojit a ještě přilákat další. Udělali hru se skvělym SP odehrávajícím se v období WW2 (jako CoD1,2,3) se skvělou hratelností jako v CoD4 a ještě k tomu všemu přidali bonus Nazi Zombie a tanky do MP.

Jenže místo aby CoD5 přilákalo fanoušky tak je spíš ztratilo…Pro hráče CoD4 je CoD5 krok zpět a pro hráče CoD1,2 je to hra se spoustu chybnými historickými fakty. Vždyť každej druhej ví, že ve WW2 žádný sklíčka se zaměřovačem na Thompson neexsitovala. No a aby toho nebylo málo tak ve hře je i spustu bugů a mnoho dalších zbytečných chyb, který sou v dnešní době spíš ostudou.

jumpEEEr

Čtvrtek 12. 3. 2009, 22:15 | reagovat

dyť si ho napsal :D dycky když ho napíšeš tak f5 a bude tu

Ondrej.Syky

Čtvrtek 12. 3. 2009, 22:08 | reagovat

Proč mi sem nejde napsat delší komentík?:D

.::k234567::.

Čtvrtek 12. 3. 2009, 20:57 | reagovat

zasazenim cast hry do pacifiku :-)

jumpEEEr

Čtvrtek 12. 3. 2009, 20:49 | reagovat

jako jo no ale co se už měsíce drží na vrcholu žebříčku Xbox Live? CoD 5

Raptorus

Čtvrtek 12. 3. 2009, 18:51 | reagovat

Ono nejde jasně říct, že to odsoudili jen na PC. U konzolí jde oproti PC hratelnost hry kontrolovat, ale i na konzolích to očividně mnoho lidí odsoudilo, nejen na PC, ale stále je to pro většinu lidí dobrá hra, což je hlavní

Ondrej.Syky

Čtvrtek 12. 3. 2009, 18:03 | reagovat

Mně taky CoD5 přijde lepší…

RC_

Čtvrtek 12. 3. 2009, 16:35 | reagovat

.::k234567::. v čem ti přijde lepší?

.::k234567::.

Čtvrtek 12. 3. 2009, 15:08 | reagovat

to stou 5 nechapu me prijde lepsi nez 4 :-D

jumpEEEr

Čtvrtek 12. 3. 2009, 7:39 | reagovat

4Popkorn:odsoudili ho jen na PC. Na Xboxu a PS3 se hraje nejvíc ze všech her co se na těch platformách hraje.

RC_

Středa 11. 3. 2009, 22:15 | reagovat

to ja zase jo…protože by mi bylo jasný , že patej díl musí být pecka a ne cod4 v kabátu WW2… ;-)

Popkorn

Středa 11. 3. 2009, 21:47 | reagovat

Njn vyvojari udelaj 5 dil a lidi ho odsoudi nechtel bych byt v kuzi vyvojaru…

jumpEEEr

Úterý 10. 3. 2009, 23:11 | reagovat

nj ale podle mě se toho už z wwII udělalo přehršel CoD 5 a BiA III to „zakončili“ celkem důstojně

Ondrej.Syky

Úterý 10. 3. 2009, 21:41 | reagovat

Já se vývojářům nedivim, že si teď celé díly vymejšlejí. Je to pro ně rychlejší a málo pracnější. Nikdo jim pak nemůže nic vytknout, protože si to celý vymysleli…Ale je to škoda, že kvalitních her z období ww2 ubývá.

RC_

Úterý 10. 3. 2009, 20:09 | reagovat

Raptorus : ja bych byl pro, gdyby se drželi faktů co se týče přinejmešim techniky…+ fyzika a je to hra více než k pozoru pohodná… ;-)

Javanse

Úterý 10. 3. 2009, 19:26 | reagovat

Kéž by tam tohle co se tu píše bylo ;-) to bych byl nejšt'asnějším člověkem na Zemi :)

borghot

Úterý 10. 3. 2009, 18:41 | reagovat

Fakt??? JUPÍÍÍÍÍÍÍ WOOOOOOOOHOOOOOOOO HUSTÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝJŮŮŮŮŮŮŮVÝÝJŮŮŮŮŮŮŮ.

Na rovinu:Asi sem na COD závislej :-D

jumpEEEr

Úterý 10. 3. 2009, 18:25 | reagovat

Datum vydání hry prý 26.11.2009! (Cenega)

Raptorus

Úterý 10. 3. 2009, 16:23 | reagovat

Ne žy by to nešlo, ale kdyby se např. ve hrách z druhé světové války drželi vývojáři přesných reálií, tak by se z toho leckdo zbláznil nebo by to hned odsoudil (přiznejme si, některé události byly natolik ohavné a bezcitné, že si to mnoho z nás ani nedokáže představit). Hlavně tedy příležitostní hráči, kterých je bohužel čím dál víc, a hru by si pak kupovali jen příznivci CoD nebo ti, kteří mají opravdu tuhé nervy, a to by vývojáři neriskovali, proto to raději udělají mírnější a s některými nepřesnostmi, vždyť je to „jenom“ hra

RC_

Úterý 10. 3. 2009, 15:52 | reagovat

To asi je obtížné ale vyloženě si vymíšlet ja taky kravina…

..:::K234567:::..

Úterý 10. 3. 2009, 15:49 | reagovat

beta vyjde urcite jo a drzet se realii je pro vyvojare snad nemozny ;-)

Jazz

Úterý 10. 3. 2009, 15:13 | reagovat

Rocky: jj i na cod 5 vyslo ze ?

Rocky

Úterý 10. 3. 2009, 14:29 | reagovat

Myslite ze vyjde demo? ja myslim ze jo pac vyslo demo na kazde call of duty…

jumpEEEr

Úterý 10. 3. 2009, 12:54 | reagovat

neřikam že nejsou.......jen řikam že se tu dohadujeme o MP

Ondrej.Syky

Pondělí 9. 3. 2009, 23:07 | reagovat

I v SP je spoustu chybných historických fakt.

jumpEEEr

Pondělí 9. 3. 2009, 22:51 | reagovat

pozor.......zase nemužeme mluvit o dobových reáliích když zároveň mluvíme o MP.SP je o něčem jinym tak se to docela povedlo.

RC_

Pondělí 9. 3. 2009, 22:40 | reagovat

..:::K234567:::.. to jako promiň ale námět tvých dohadů je jen ta HRA! ;-)

..:::K234567:::..

Pondělí 9. 3. 2009, 22:37 | reagovat

tak ja se radsi hadat nebudu protoze to vy z tech her nevyctete ;-)jo a na jaky tema sa tady ma dizkutovat kdyz neni newska ze jo? ;-)

Ondrej.Syky

Pondělí 9. 3. 2009, 22:17 | reagovat

Přesně tak. Ukaž nějakou fotku. ;-) .. Každopádně i kdyby si těch fotek sem dal víc, ten zaměřovač prostě tak masivně ve válce jako v CoD5 nasazenej nebyl. ;-)

RC_

Pondělí 9. 3. 2009, 22:16 | reagovat

btw ve valce gdy se na kvalitu zbrani koukalo spíš na kvantitu , tak pochybuju , že by byl čas na „kraviny“…

Sgt.Rob

Pondělí 9. 3. 2009, 22:15 | reagovat

Nevím co se zde rozebírá ale mělo by to být COD a ne nějaký slepší keci :-x

RC_

Pondělí 9. 3. 2009, 22:12 | reagovat

.::k234567::. newim co řešíš? jako vty době se to nepoužívalo důkaz[foto] o opaku nemáš tak tady neplácej , že teoreticky bla bla bla… ;-)

Ondrej.Syky

Pondělí 9. 3. 2009, 22:11 | reagovat

Ty že máš se zbraněma dlouholetý zkušenosti? :-D :-D A s jakejma zbraněma? .. S kuličkárnama od větví? .. Hmm to seš borec. 8-) :-D

.::k234567::.

Pondělí 9. 3. 2009, 21:54 | reagovat

borghot asi jediny z vas vi o cem mluvi :-?

.::k234567::.

Pondělí 9. 3. 2009, 21:52 | reagovat

vy ste vazne banda trotlu kteri si mysli ze o zbranich neco vi vy budete poucovat cloveka kterej ma se zbranema dlouholety zkusenosti !omfg! :-x

Ondrej.Syky

Pondělí 9. 3. 2009, 21:39 | reagovat

Raptorus má pravdu. Taky nemam rád lidi jako je .:k234567:. (nic ve zlym), kteří si po přehrání Call of Duty myslí, že ví o WW2 uplně všechno!

.:k234567:.

Pondělí 9. 3. 2009, 20:30 | reagovat

to pocmarany sklicko je kolimator ale ten strejda se bude chlubit jakej je king looooool :-)

borghot

Pondělí 9. 3. 2009, 20:21 | reagovat

Stavitelná mířidla existují,ale nevypadají vůbec tak jako v ty hre.Jsou to miridla ktera lze kalibrovat,ale ne zadny pocmarany sklicko.

jumpEEEr

Pondělí 9. 3. 2009, 20:19 | reagovat

hle konec diskuse o mířidlech..........jako nějaký pokusný zbraně stimhle určitě z ww II byly ae dávat to tam neměli.....kdyby aspoň odlišili ale to samý(í-->nevim jaký í)mířidlo dávat na tommyho i na třeba mp40 44 a gewehr…to je opravdu blbost

.:k234567:.

Pondělí 9. 3. 2009, 20:09 | reagovat

myslis si ze se o to zajimas jediny ??? prosimte muzes mi teda rict co sou podle tebe stavitelny miridla??????a reagoval jsem na to ze nekdo napsal ze v ty dobe nic takovyho neexistovalo omfg

jumpEEEr

Pondělí 9. 3. 2009, 19:10 | reagovat

ban

Raptorus

Pondělí 9. 3. 2009, 18:25 | reagovat

Jen tak mimochodem, nějak dlouho jsem tu nenarazil na vždy duchaplné, gramaticky a významově vždy bezchybné a obsahově perfektní příspěvky dříve častého přispěvatele s také duchaplným nickem petr? Čím to? To dostal ban, nebo zmoudřel (o čemš vážně pochybuji)?

jumpEEEr

Pondělí 9. 3. 2009, 17:19 | reagovat

ha :D ten tě setřel

Raptorus

Pondělí 9. 3. 2009, 16:14 | reagovat

Já že nevím? Já že si pletu pojmy? Ty si asi myslíš, že o těhle věcech hodně víš, ale jak to tak vypadá, víš minimum. Já se narozdíl od tebe o druhou světovou válku a především o zbraně z této doby zajímám už delší dobu, takže vím, o čem mluvím, narozdíl od tebe. Opravdu si pleteš pojmy (jestli ovšem víš, co to vlastně znamená), prostě bylo to u letadel, ale u normálních zbraní to nebylo, a to samé to rozhodně není, je to opravdu škoda číst, jak někteří dosud nechápou, o co vlastně šlo, a zřejmě ani neví, že nějaká válka skutečně byla a myslí si že všechno je vymyšlené, jak si jinak vysvětlit věty typu „když to mohlo být u letadel, proč ne u normálních zbraní“. To si opravdu jinak nedovedu vysvětlit. Takže abych to zakončil. Protože ta doba a události se už dávno udály, nemá cenu tady spekulovat, že „když to mohlo být támhle, proč ne tady“, opravdu o tom evidentně vevíš vůbec nic

.:k234567:.

Pondělí 9. 3. 2009, 14:34 | reagovat

to Raptorus:to ty si pletes pojmy asi vubec newis co sou stavitelny miridla a jak to muze bejt u letadel tak strasne odlisny kdyz je to to samy ale ve vecim omg :-?

Davis

Pondělí 9. 3. 2009, 14:16 | reagovat

komunisto, ty si vtipnej :-) by mě zajímalo kde si takovou blbost četl a jestli tomu věříš tak tě docela lituju.

Angelman

Pondělí 9. 3. 2009, 13:58 | reagovat

Komunisto: tak jestli to vyslo tak sem hod adresu kde sto nasel… a fofrem :-x :-x

#Jumper___

Pondělí 9. 3. 2009, 13:11 | reagovat

Tak CoD6 vypadá sakra dobře!! :D

Rocky

Pondělí 9. 3. 2009, 12:20 | reagovat

komunisto tak dej odkaz kde si to nasel ze cod6 uz je davno hotová..????

komunista

Pondělí 9. 3. 2009, 11:34 | reagovat

hehe takže CoD6 už je davno pry že už to bylo hotove před mesícem ale že se dela testovaní tak to by mnel zajimalo proč to nevydají hned :-?

Raptorus

Neděle 8. 3. 2009, 21:34 | reagovat

Je to nemožné, přesněji řečeo bylo, jestli sis toho nevšiml, tak hra je v období druhé světové války, tzn. události, která se skutečně stala, s čímž souvisí i dobové zbraně, a stavitelná mířidla opravdu v té době neexistovala, u letadel je to jiné, zřejmě si pleteš pojmy

.:K234567:.

Neděle 8. 3. 2009, 21:11 | reagovat

ja o mg42 nemluvil a ten kolimator sem nevidel ale rikam ze to neni nemozny kdyz se uz delali do letadel ;-)

Raptorus

Neděle 8. 3. 2009, 20:52 | reagovat

Přesně tak, MG42 a FG42, stejně tak Browning M1919, byly především stacionární zbraně, se kterými se neběhalo, ale někde se postavily a střílelo se z místa, a stavitelná mířidla nejsou jediné nereálnosti, např. plyn Tabun nebo tlumič plamene také neecistovaly, tohle se v druhé světové opravdu nepoužívalo, a ani to neexistovalo

jumpEEEr

Neděle 8. 3. 2009, 20:44 | reagovat

to jo no viděl sem střílet z MG 42 ve stoje v dávkách a ten namakanej borec měl co dělat.....opravdu blbost sprintovat stim…natož střílet za běhu

Ondrej.Syky

Neděle 8. 3. 2009, 20:24 | reagovat

.:K234567:. :OMG, až najdeš nějakou zbraň (např. Thompson, MP40 atd.) s tim zaměřovačem jako je v CoD4, nebo až najdeš týpka co dokáže sprintovat s MG42, tak pak dej vědět. ;-)

jumpEEEr

Neděle 8. 3. 2009, 16:58 | reagovat

promod kazí? možná tobě co si nikdy nehrál fw natož cw nebo ligu a lezeš maximálně na PUB

.:K234567:.

Neděle 8. 3. 2009, 16:18 | reagovat

no ja bych tam dal českej falcon ten je lepsi nez barret no a ty reci ze se to fo cod5 nehodi sou blbosti kdyz se stim asi experimentovalo ve WWII ;-)no a ta mp44 je nej zbran z WWII

Thomas

Neděle 8. 3. 2009, 15:59 | reagovat

Ja uz se nemuzu dockat jsem nedockavy jak malej kluk jak to prijide na pulty obchodu tak hned objednavam…uz se tesim!!!mrte!!! :-D ;-) 8-)

L3op4rd

Neděle 8. 3. 2009, 11:01 | reagovat

Mark14 a python: souhlasim s oběma, nějaký nový braně vylepšit ty starý, ale o tom promodu si mluvil špatně marku, pravdu má spíš python. Ale R700 a M40A3 tam chci, bo to sou nejlepší zbraně, lepší než Barret, bo ten neuvěřitelně kope, takže když se netrefíš na poprvé, tak už ho neuvidíš protože uteče.

python

Neděle 8. 3. 2009, 10:42 | reagovat

btw, ted je na esube nova newska o prromodu final ( web nedam :-D )tak si precti v cem je to tezsi :-*

python

Neděle 8. 3. 2009, 10:37 | reagovat

re : Mark14 hrál si nekdy promod 4 ?snipa tam je o dost tezsi, AS zbrane maj snizenou dmg a hazi to jako v cod1 mp44..nez neco napises, zkus si to zahrat :-*

Mark14

Neděle 8. 3. 2009, 9:48 | reagovat

Podle mě by tam měli dát všechny zbraně z CoD4, ale přidat vylepšení, třeba tlumiče na snipy, SOPMOD(Special OPeration MODification) na M4 a odstranit ty blbé R700 a M40A3 a možná taky přidat pár českých zbraní. A ještě se tu vyjádřím k té menší diskuzi o PROMODU – podle mě to akorát kazí hru a ulehčuje ji, takže by se spíš měl jmenovat LOWMOD.

JFK

Sobota 7. 3. 2009, 23:51 | reagovat

jumpEEEr napsal… to je pravda a nie len tie kopu zbrani čo inde vystavujú v múzeu :)Afganistan sa odhaduje že je vyspeli asi na 18. storočie tak taká mp44 je tam celkom cool zbraň :)

Ondrej.Syky

Sobota 7. 3. 2009, 23:34 | reagovat

No jo, ale taky si uvědom kolik se jich ve skoutečnosti vyrobilo…Rozhodně ne tolik aby se s nima bojovalo v každej válce, v každym státě.

jumpEEEr

Sobota 7. 3. 2009, 23:24 | reagovat

pozor pozor mp44 teroristi v afghanistanuu dosud pouzivaji

Ondrej.Syky

Sobota 7. 3. 2009, 22:08 | reagovat

njn

JFK

Sobota 7. 3. 2009, 22:06 | reagovat

borghot napsal… to že je nekonečný je len další omyl v tej hre je to taká čerešnička na torte omylov :-? ved ani mp44 sa v modernej armade nepoužíva a v CoD4 bola ;-) ale ten plameňomet bol celkom dobrý nápad, zaleží podla vkusu mne sa na ňom páčili tie efekty a bolo to celkom dobre oživenie ( nevydarenej ) hry

borghot

Sobota 7. 3. 2009, 21:19 | reagovat

JFK napsal…napr. molotov koktail, alebo plameňomet ten by mohli dat ako dali do CoD4 mp44 JJ stg by tam dat mohli ale plamenomet nevim.Me se v cod5 moc nelibil,protoze to ma nekonecnou nadrz(lol)a navic se v moderní armádě plamenomety nepuzivaji.Na blízko se spíš používají brokovnice

borghot

Sobota 7. 3. 2009, 21:17 | reagovat

RC-jj to je na thompsonu 1918 ten ma ve predu rukojet a navic se natahuje zezhora

JFK

Sobota 7. 3. 2009, 20:45 | reagovat

cela CoD5 je mimo reality a pokazili taku dobru tému akou je pacificka vojna modernymi hovadinami ktore v 2. svetovej nemaju co hladat, aj ked je tam vela dobrych napadov ktore by mohli preniest do CoD6 napr. molotov koktail, alebo plameňomet ten by mohli dat ako dali do CoD4 mp44

RC_

Sobota 7. 3. 2009, 20:34 | reagovat

newim to jistě ale úsťová brzda je to coe na to thompsonu v zakladu…na konci hlavně ta drážkovaná věc…

borghot

Sobota 7. 3. 2009, 20:25 | reagovat

JFK-to není tlumič ale úsťová brzda,aby zbraň tolik nekopala a nebyly vidět plameny ale ti pošahanci z treyarchu to udělali tak,že to funguje jako tlumič

RC_

Sobota 7. 3. 2009, 19:41 | reagovat

pravě protože to bylo jen na letadlových kulometech…na thopsony se to proste nedavalo…proste trearch nemel napady tak to udelaly jako cod4 ale jakože dobový…

.:K234567:.

Sobota 7. 3. 2009, 19:17 | reagovat

no na thompsony ne ale v letadlech to bylo tak proč by ne? ;-)

RC_

Sobota 7. 3. 2009, 17:25 | reagovat

podle mě taky…možná!!! neco takovýho bylo…ale na tmopsony nebo jine guny se to nedavalo! nebo si to snad v realu videl??

.:k234567:.

Sobota 7. 3. 2009, 17:12 | reagovat

proč je to podle tebe kktina???

jumpEEEr

Sobota 7. 3. 2009, 17:11 | reagovat

aperture sight

Ondrej.Syky

Sobota 7. 3. 2009, 13:37 | reagovat

No mě spíš dostává ten speciální zaměřovač třeba na Thompson nebo MP44 .. Fakt kktina.

Davis

Sobota 7. 3. 2009, 9:53 | reagovat

Napiš mi na mail – davis@cod6.cz ;-)

Jde cod5.cz ?

Sobota 7. 3. 2009, 9:50 | reagovat

mě nejde:píše to

**Forbidden

You don't have permission to access / on this server.**

Davis

Sobota 7. 3. 2009, 9:21 | reagovat

2Jde cod5.cz ?> jde.

JFK

Sobota 7. 3. 2009, 8:25 | reagovat

ale aj tak najkrajšie na CoD5 je ten tlmič na MP44 to nemá chybu :)

Jde cod5.cz ?

Sobota 7. 3. 2009, 7:45 | reagovat

Jde cod5.cz ?

jumpEEEr

Pátek 6. 3. 2009, 23:54 | reagovat

jn :D to byl ale velikej sekáček

xgaax

Pátek 6. 3. 2009, 22:21 | reagovat

Nejvíc co mě dostalo v cod5 německej voják ulmácenej sekáčkem na maso 8-O na střeše rajstágu

jumpEEEr

Pátek 6. 3. 2009, 21:56 | reagovat

no CoD 4 je „skvělá budoucnost“ :D

PaFF :>

Pátek 6. 3. 2009, 21:43 | reagovat

no ono asi ve všech CoD je spoustu špatnejch historickejch faktů (až na CoD4 to neni historie :D)

Ondrej.Syky

Pátek 6. 3. 2009, 21:38 | reagovat

No v CoD5 je spoustu ale opravdu spoustu špatnejch historickejch faktů.

PaFF :>

Pátek 6. 3. 2009, 21:20 | reagovat

v CoD5 je fakt ta PTRS celkem divná.. už vidim jak bude sprintovat s 20kg v ruce a nevim kolik muže vážit (asi do 8kg) ta uniforma s výstrojí :D

LiOnAk

Pátek 6. 3. 2009, 19:38 | reagovat

se těším jak prase :) dy to má vyjít?prej někdy o Vánocích,tak snad to nebude jako u CoD:WaW že beta verze vyjde týden před vydáním full :-|

RC_

Pátek 6. 3. 2009, 19:18 | reagovat

tak to jo…ja myslel , žš řikaš že je fake cela…docela se na tu hru těšim…o prazdnivhach new hardware tak uwidim…doufam , že to bude taky tak vydařený díl jako po CoD2 CoD4…

Ondrej.Syky

Pátek 6. 3. 2009, 18:19 | reagovat

jumpEEEr: To je taky fakt, hlavně ji taky obsluhovali dva lidé. Mě spíš dostává jak se dá v CoD5 sprintovat s MG42 atd. Chtěl bych vidět takovýho týpka co by s tim běhal a ještě střílel za chůze.

jumpEEEr

Pátek 6. 3. 2009, 17:48 | reagovat

to samý PTRS-41 v CoD 5 to je věc se kterou se dá na 5 ran vyřídit obrněnej transportér ale voják dvě vydrží

jumpEEEr

Pátek 6. 3. 2009, 17:44 | reagovat

já vim že existuje ale je blbost že antimateriálovou puškou na jednu ránu nezabiješ vojcla.........

RC_

Pátek 6. 3. 2009, 17:08 | reagovat

jumper…ale Barretta neni vymysl…

SgtSharpe

Pátek 6. 3. 2009, 16:52 | reagovat

My chceme Sa vz. 58. Bere ma nostalgia za mojim v. č. 735924 t

dark king

Pátek 6. 3. 2009, 16:09 | reagovat

nepravdive ?? omg tak at napíšou neco pravdiveho ale stejnak si mislim že pravdy je na tom vic neš dost akorát to zakecávaj

k234567

Pátek 6. 3. 2009, 15:08 | reagovat

jo a tu osumapadesatku bych tak bral :-D a tu m82 nemeli ani davat do mp

k234567

Pátek 6. 3. 2009, 15:06 | reagovat

paff tak ale ty tu pises nesmysly ale respektuju samo tvuj nazor ;-)

jumpEEEr

Pátek 6. 3. 2009, 14:49 | reagovat

ty snipy tam ani podle toho jak střílej nejsou DRAGUNOV=M21 R700=M40 a BARRET TO JE TAKOVEJ MALEJ VYMYSL=antimateriílová puška z níž voják potřebuje dvě rány xD :-? :-?

PaFF :>

Pátek 6. 3. 2009, 13:25 | reagovat

no český zbraně to bych se nezlobil rovno českou armádu vs. Afghánistán :-D A ta Dragunovka v CoD4 je stará verze.. dávno už je nová a používá se na východě..

lakis

Pátek 6. 3. 2009, 13:22 | reagovat

to už tam mužou dát rovnou i českou „padesátosmičku“ :D

PaFF :>

Pátek 6. 3. 2009, 13:20 | reagovat

k234567: Já jsem uplně klidnej, ale nějaký děti co mi tu budou psát tyhle kraviny nejsou moc v klidu.. Jinak jestli tadyto nakonec BUDE pravda ty informace, tak nevim no.. konečně nový zbraně ale nevim jestli tohle je vhodnej výběr novejch zbraní.. Osoboně bych tam zařadil třeba jiný no, ale to je věc výrobců

LOL

Pátek 6. 3. 2009, 13:17 | reagovat

Me staci aby to bylo na PC a abych to rozjel…mozna jeste aby na to byly prachy

michal

Pátek 6. 3. 2009, 12:49 | reagovat

rc diky :-P

RC_

Pátek 6. 3. 2009, 12:22 | reagovat

„boti“ jsou hřáči v kampani krom tebe…

k234567

Pátek 6. 3. 2009, 10:00 | reagovat

paff klidek jo ;-)

michal

Pátek 6. 3. 2009, 9:52 | reagovat

co sou ty boty ? to tam budem hrat s nakyma blabolama kteri strili kolem sebe omlouvam se ze se ptam ja to nevim :-( :-(

PaFF :>

Pátek 6. 3. 2009, 7:34 | reagovat

  1. Mě se série CoD líbí víc než jakákoliv hra, ale chce to HODNĚ úprav!
  2. Neříkam že jsem nejlepší progamer ale zažil jsem kariéru v Hell Army, Butterflies Hunters atd.. pohybujících se mezi top 10–20 v ČR.. Mezinárodní turnaje při kterých jsme občas porazili klany jako oXmoze a další byly úspěch. A já se nechlubim, to vy taky máte kecy že JSEM ASI DOBREJ PROGAMER! a JumpEEEre, pokud nemáš fake nick, tak si myslim že zrovna ty si na tom asi s PROGAMINGEM líp než já ale ostatní no nevim

PsychoPath

Čtvrtek 5. 3. 2009, 23:34 | reagovat

Mohli by tam dat AWPcko :-)

jumpEEEr

Čtvrtek 5. 3. 2009, 21:43 | reagovat

Podle posledních informací jsou tyto údaje nepravdivé........proč si to máznul

RC_

Čtvrtek 5. 3. 2009, 19:44 | reagovat

PAFF omg ty vidiš jenom promod…ale ta hra třeba neni jen pro tebe jako „nejlepšího progamera“[ xD xD xD ] ale pro zabavu všem…

mistrjakub

Čtvrtek 5. 3. 2009, 19:11 | reagovat

no musím říct že se těším na CoD6 ale určitě bude mít zpoždění aspon o mesic no vsak nekteri vyte jak se furt presouvalo gta IV s Pozdravem Jakub Peňáz e-mail: jakubpenaz@seznam.cz :-)

k234567

Čtvrtek 5. 3. 2009, 18:54 | reagovat

podle me sou nej dily 1-cka a 2-ojka ;-)1 je takova tezsi na hratelnost a chovani zbrani

Sauron

Čtvrtek 5. 3. 2009, 17:59 | reagovat

PaFF ty si nejakej chytrej kdyz se ti to nelibi nelez sem

BullSh!t

Čtvrtek 5. 3. 2009, 17:31 | reagovat

Paff GTFO ^^

M4rble

Čtvrtek 5. 3. 2009, 17:31 | reagovat

Tak polovina z toho jsou kecy… jinak super by bylo ta postava kdybysme si ji mohli oblict a přispusobit.. to sem jim navrhovan na twittru taky ;-) … no sem zvedavej.. rek bych ze je jeste celkem brzo tlachat o tom co tam bude a nebude…

Javo26

Čtvrtek 5. 3. 2009, 17:01 | reagovat

Bóóže tyhle chlubílky vážně zbožňuji :-x.

jumpEEEr

Čtvrtek 5. 3. 2009, 16:36 | reagovat

no dobrá když si toho v progamingu zažil dost..........za koho si hrál

k234567

Čtvrtek 5. 3. 2009, 16:17 | reagovat

ale hovno vis dragunov je poloautomat omfg :-?

PaFF :>

Čtvrtek 5. 3. 2009, 15:45 | reagovat

no myslim si ze jsem lepší progamer jak vy ale nevadí.. Já teda neviděl v moderní válce že by někdo na snipu použil tlumič (a mimochodem kromě CoD1 kterou jsem ani neměl jsem prošel všechny CODčka ani ne do tejdne páč je fakt krátká kariéra..) A věřte mi že vim o řem mluvim. Dragunovka by nikdy takhle nekopala a nebyla tak účiná a s tou rychlostí vim že střilí jako automat ale když to nějaký dítě začne mačkat tak co z toho zbude! Ze začátku se do toho naštěstí obuli hoši z Promodu ale automatický snipery odstranily (Což je dobře) a odstranili taky dementní zbraně jako P90 (Taky nic neubíral a byl až moc zrychlenej), Scorpion atd.. Prostě tak se pozná hráč když si na tebe vezme P90 s tlumičem a perky Juggernaut, Martydrom, Last ten a další nesmyslný věci.. Tyhle perky by měli odstranit a nakonec z těch normálních by tam zbyla jen větší účinost protože ty zbraně jen hitujou (např. cod5), možná delší sprint, víc nábojů v zásobníku a to by byl tak všechno.. Pak ale udělali nový promody (Podobný jak na CoD2) a ta hra se už vůbec nedá hrát.. nesmyslná, trapná, házející chyby za cheaty když si zapneš stíny atd.. prostě moc.. A JÁ VIM O ČEM MLUVIM! V progamingu jsem toho zažil dost, ale PROGAMING je něco jinýho než realita takže tady nebrečte

Javo26

Čtvrtek 5. 3. 2009, 15:32 | reagovat

Tady máte překlad: Infinity Ward deklasuje Rumored Call of Duty: Modern Warfare 2 Vlastnosti 23 1UP:

„Pokud jste doufal, že včerejší překvapení odhaluje od anonymního hrát tester“ úniku "slovo, Call of Duty: Modern Warfare 2 budou zahrnovat vozidel a krve, stánek dolů.

Infinity Ward vzali k NeoGAF zprávu desky na demaskovat seznamu.

„Lidé. Tento seznam je falešný,“ posta Infinity Ward programátor Rayme „Rayme“ Vinson. „Chci říct, nemůžu se dostat do how-mnohem-if-jakoukoli, je pravda, jak moc je nepravdivé, atd. (je tam jeden z důvodů, proč společnosti“ nejsou komentovat zvěsti „… to by nikdy F *** ING END), ale tento seznam není dohromady kdokoli s jakýmkoli zasvěcených informací. Existuje také několik potrhlost že by červeno-vlajka jako "tak jsem se nahoru a dolů napsal“ (jako tráva CAMO pro odstřelovače … to je rovně z CoD4 MP). "

Vinson byly ještě studio komunity manažer Robert „fourtwozero“ Bowling.

„I když Preferovaným fámy byly nesporné porušení, jako když jsme byli výrobu, že Sci-fi Stealth Assassin hra ve vesmíru,“ žertoval Bowling. " anglicky

borghot

Čtvrtek 5. 3. 2009, 14:52 | reagovat

sry este sem zapomel na to Diemaco C8 to je taky m16 OMG Kterej vul vybira zbrane

borghot

Čtvrtek 5. 3. 2009, 14:49 | reagovat

Ferdie- hmm byly to sice jediny boltky ale r700 je hnus je oskliva ve skutecnosti je uplne nahovno takze me nevadi ze je pryc.A SR25M je taky zbytecna omg ta sama zbran 3krat m4 m16 a SR25m je uplne to samy akurat ze jedna je zkracena a druhe vypli funkci auto.

Exicek

Čtvrtek 5. 3. 2009, 14:19 | reagovat

JOOOO to bude haluz 8-)

borghot

Čtvrtek 5. 3. 2009, 13:23 | reagovat

skorpa je skoda jedina ceska zbran a daj ji fuc. Moh by tam bejt este SA-58 to je mnohem lepsi jak AK-47.

Ferdie

Středa 4. 3. 2009, 23:50 | reagovat

tak dufam ze si to s tou R700 rozmyslia pretoze M40A3 a R700 su jedine normalne snipy v cod4 a treba s nimi trochu vediet hrat, inak som rad ze tam nebude skorpik, P90 a M21 (dufam)

RC_

Středa 4. 3. 2009, 21:00 | reagovat

paff…ty asi dobrej progamer :-) :-) :-)

jumpEEEr

Středa 4. 3. 2009, 20:27 | reagovat

paff jak můžeš říct že snipa s tlumičem je blbost? :D je vidět že tomu moc nerozumíš

k234567

Středa 4. 3. 2009, 19:09 | reagovat

paff- vubec nevis o cem tu mluvis s tim dragunovem se musi tvurci drzet taky naky predlohy! 8-)

michal

Středa 4. 3. 2009, 18:17 | reagovat

paf–sklapni tlumic by byl good byla by sranda uz si hral vubec misi a jak musis oskortovat snipera tak nekecej :-x :-x

Ondrej.Syky

Středa 4. 3. 2009, 18:15 | reagovat

Už podle tutoho usuzuju že to bude nastavovaná kaše k CoD4..No jsem zvědavej na příběh v SP, ale hlavně teda na celej MP.

jja

Středa 4. 3. 2009, 17:58 | reagovat

to je hustý 8-)

PaFF :>

Středa 4. 3. 2009, 17:48 | reagovat

Nejhorší díl je možná CoD5 ale není tak ohraná jako příšerně stará CoD1, už hodně blbá CoD2 a CoD4, která se teda furt ještě dá hrát.. CoD5 je v nynější době od TreyArch dobrá hra! Jo a asnipy s tlumičem? Kdes to viděl :D docela hovadina no.. (Odstřelovací M14 fuj). Štve mě tak R700, mohli by nechat Dragunov ale upravit ji aby nestrilela tak rychle a nekopala a byla silnejsi!

Holi

Středa 4. 3. 2009, 17:28 | reagovat

Omg 3 věci jakto že tam nebude G36c jiank prosím o opravu máš tam G360 další věc je že ten canadskej není Diemeco C8 ale Diemaco C8 a nakonec se mi nelíbí že snipy budou bez tlumiču :( jinak to maskovaní sniperu bude super

GT.MAJKL

Středa 4. 3. 2009, 17:24 | reagovat

Taky si myslím, že čtvrtý díl cod4 je nejlepší uvidíme jak dopadne cod6 :-D

Tipos

Středa 4. 3. 2009, 17:01 | reagovat

Jooo …Tož velice pěkne :)… TO jsem teda zvědav :) 8-)

Ondrej.Syky

Středa 4. 3. 2009, 16:16 | reagovat

Docela zajímavý že tam nebude P90… jsem zvědavej jestli tam opět bude MP44 :-D :-D

borghot

Středa 4. 3. 2009, 15:06 | reagovat

Davisi uz muzes z toho skinu vymazat ty otazniky

Colin_Mcrae

Středa 4. 3. 2009, 15:05 | reagovat

Už se na to nemůžu dočkat protože teď není co hrát CoD5 se nepovedla a CoD4 je ohraná (I když si jí taky někdy dam).

Javo26

Středa 4. 3. 2009, 14:52 | reagovat

Těším se čím dál víc.

501.st

Středa 4. 3. 2009, 14:22 | reagovat

„Odstřelovači budou nosit zvláštní kamufláž“ to tim je myšleno jako hejkala (blůza s třásněmi)? btw: mrtě se těšim na L85 :-D

JFK

Středa 4. 3. 2009, 12:51 | reagovat

nechapem preco tam nebude P90 a skorpik ved su to moderne zbrane ktore sa pouzivaju, ale to mi tak nevadi len aby tam nebol martyr to mne bude upne stacit :)a zaujimavo vyzera aj ten mod na sposob sad vyzera to na dobry mod :)

pSyCho

Středa 4. 3. 2009, 10:35 | reagovat

üž se těším jak malej kluk… CoD 5 je nejhorší díl, uz aby to tu bylo !!! Sem zvědavej jestli budou snipy stejně dobrý jako ve 4, ikdyž by mířidla mohly mít menší rozptyl, pac nozzom je dost obtížny … Ja stejně nejvíc hraju HC mod, tag by mě až tak moc nestvalo kdyby to tak nebylo … 8-)

michal

Středa 4. 3. 2009, 8:54 | reagovat

ja bych tam chtel do sniperu tlumic to by se mi libilo kdyby to tam bylo by to goood 8-O :-)

Davis

Středa 4. 3. 2009, 8:47 | reagovat

Mám z toho zatím velmi dobrý pocit, snad se tam vetšina tohoto objeví :)

eShop
Objednejte si Modern Warfare 2 nyní
Sledujte nás
RSS Twitter Facebook Steam
Vyhledávání

Návštěvovanost
toplist
Partneři
Stalker.Hotgames.cz Assassin Fansite AACZ Banner Maxpayne3.cz - Největší česká Max Payne fanstránka ReloadMag
Copyright © 2009 MW2.cz | Původní design vytvořil Tasi, kód Václav Valenta | Úprava designu DAV1D
Veškeré kopírování obsahu či částí grafiky není bez svolení admina povoleno.
Sháníte Call of Duty: Modern Warfare 2 levně a rychle? Zkuste náš eshop zaměřený na prodej PC her.